Grafikfejl i MOHAA med Radeon 8500
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 22-04-02 21:01

Hej hej.

Jeg har lidt problemer med et par grafikfejl i Medal Of Honor:
Gennemsigtige objekter såsom pigtrådsruller, vinduer, gitterporte osv.
er sorte og altså ikke gennemsigtige!
Desuden er der fejl ved røg/støv - fx. når en granat springer i luften
- i stedet for røg/støv-skyer kommer der nogle store mørke firkantede
flader - det gælder også ved de sprøjt der kommer når kuglerne slår
ned i fx vandet under invasionen af Omaha Beach.

Fejlene optræder kun i den fulde version af spillet - i demoen er der
ingen problemer selvom jeg bruger de samme grafikindstillinger!

Jeg har prøvet at slå alle de "spændende" grafikindstillinger fra -
det hjælper ikke

Har prøvet med de to seneste officielle drivere fra ATI (ver. 6.0.37
og 6.0.43) samt en enkelt hacket/beta-version (Omega 1.1.58).

Mit system:

ATI Radeon 8500
Asus P4T-E
Win XP Pro DK
DirectX 8.1
MOHAA - opgraderet til ver 1.11

Er der nogen der har en løsning?

OBS: Bemærk krydsposten - sæt venligst FUT til den gruppe du finder
mest relevant!

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!

Fra : Dalholm

Dato : 22-04-02 23:01

> [...]
> flader - det gælder også ved de sprøjt der kommer når kuglerne slår
> ned i fx vandet under invasionen af Omaha Beach.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg har.

AMD Athlon 1200 MHz 266 FSB.
768 MB IQ 133MHz SD-Ram.
Radeon 8500 Retail Grafik.

og spiller uden problemer, så det kan altså lade sig gøre.
Jeg håber at du får et mere brugbart svar...

mvh

Dalholm.

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 23-04-02 06:24

On Mon, 22 Apr 2002 22:00:48 +0200, Jesper Rasmussen
<jr-lbk@-NOWAY-mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hej hej.
>
>Jeg har lidt problemer med et par grafikfejl i Medal Of Honor:
>Gennemsigtige objekter såsom pigtrådsruller, vinduer, gitterporte osv.
>er sorte og altså ikke gennemsigtige!

Nå - jeg har selv fået løst problemet - det viste sig at filen med
alle spillets textures (pak2.pk3) var korrupt! Jeg kopiede blot
orginal filen fra CD'en over i spil-kataloget og så var alt godt igen.
Fejlen må være opstået under installationen, så for sjov skyld
afinstallerede jeg og installerede spillet igen - denne gang var der
ingen problemer

>OBS: Bemærk krydsposten - sæt venligst FUT til den gruppe du finder
>mest relevant!

Ja I får altså lige svaret i begge grupper da der jo måske er nogen
der kan bruge det!