ISDN Modem
Fra : Mr. Nobody

Dato : 22-04-02 20:59

Hej jeg har lige købt et af de ISDN modems som de har ude i Computercity til
49 kr. det heder Ucom Nordic,jeg har et Lasat Unique 128 mi i forvejen
hvilken er best?.På forhånd tak Jesper Hansen.

Fra : Wordeksperten

Dato : 22-04-02 21:48

Prøv dem dog!

Fra : Mr. Nobody

Dato : 23-04-02 09:02

> Prøv dem dog! Ja slap dog af mand,det er fordi min computer står et dumt
sted og er ikke til at komme til at arbejde med så var det jeg lige ville
høre inden jeg begynte at skille det hele af.Hilsen Jesper