VL 1500 - HJÆLP !!!
Fra : Mogens Laursen

Dato : 22-04-02 20:56

Er der nogen som har nogle gode erfaringer med en Suzuki Intruder VL 1500 ?
Jeg har læset en anmeldelse der siger at den er svær at manøvrere med ! Bør
jeg holde mig langt væk fra den ?

Mvh

Mogens

Fra : Anneli

Dato : 22-04-02 22:09

"Mogens Laursen" <info@itprovider.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har nogle gode erfaringer med en Suzuki Intruder VL 1500
?

Prøv at stille samme spørgsmål i forummet på http://www.suzuki-chopper.dk/
der er flere ejere af den store Intruder der :0)

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli

Fra : N.U.

Dato : 23-04-02 07:31

Jeg har været den lykkelige ejer af en VL1500 siden
august og er meget tilfreds. Jeg synes ikke at den er
svær at manøvrere med men det er selvfølgelig
ikke nogen banecykel.
hilsen
Niels