Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mørkt i søgeren om aftenen i Olympus C 700
Fra : ~~Wing~~

Dato : 22-04-02 19:41

Hejsa med jer
Jeg har lige købt mig et Olympus C 700 og det er jeg virkelig tilfreds
med... Men men men Jeg syntes det virker lidt vanskeligt at tage billeder
steder hvor der er dunkelt belysning eller om aftenen da det er yderst
vanskeligt at se noget igennem søgeren. Hvis jeg eksempelvis kigger igennem
søgeren på mit gamle olympus camedia kamera kan jeg nogenlunde se det jeg
vil tage billede af. Håber at i forstår mit spørgsmål og kan hjælpe med en
løsning.

Med venlig hilsen
René

Fra : ma@ma

Dato : 22-04-02 20:36

> [...]
>vil tage billede af. Håber at i forstår mit spørgsmål og kan hjælpe med en
Kunne du ikke bruge lcd skærmen, hvis det er mørkt,,, så er det jo mørkt.
Måske 700'en er designet mest til dagsbrug.