Discovery i aften kl 22
Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-04-02 18:53

Kommer der Extreme Machines, med temaet:
"Utrolige hop på motorcykler".
Se det hvem der vil. Jeg vil. Men først skal jeg ned i værkstedet og se
Mikkel C reparere Aprilia... hej hej...

--
Søren L Hansen
www.motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-04-02 07:56

Søren Lindholt <lindholt@person.dk> wrote in article
<3cc44dbd$0$210$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...
> Kommer der Extreme Machines, med temaet:
> "Utrolige hop på motorcykler".
> Se det hvem der vil. Jeg vil. Men først skal jeg ned i værkstedet og se
> Mikkel C reparere Aprilia... hej hej...

Ja... Men det blev det desværre ikke til. Overarbejde er enhver mands
herre Men i aften...!

Men jeg vil da lige gentage at Seth Onslow er... interessant.

Jeg mener det var Johnny Carson der sang 'If you're gonna be stupid, you
better be tough' - den passer faktisk temmelig godt på ham.
Ellers vil jeg undlade at kommentere 'Captain America' og bare sige at det
var nu en glimrende times underholdning.

--
Mikkel

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-04-02 16:11

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg vil da lige gentage at Seth Onslow er... interessant.

Seth Enslow.

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 23-04-02 21:35

> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Seth Enslow.

Ja hehe, Onslow er ham den tykke fra Fru Hyacinth-soapen
Han hopper sku ingen steder...

S.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-04-02 07:45

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3cc57ed6$0$78801$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> Seth Enslow.

Ja.

Undskyld.

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 24-04-02 22:16

> Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
> <3cc57ed6$0$78801$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Undskyld.

Det er måske snarere Daisy's Onslow at du skal bede om undskyld ved -
Sådan at forveksle ham med en aktiv "sportsmand"!

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-04-02 07:47

> "Utrolige hop på motorcykler".

Tjae jeg kommer til at tvivle lidt på ders intellekt, når en f.eks efter en
nærdødsoplevelse igen prøver at springe over en floddamper... Men jeg har
måske ikke forstået det fede i at flyve enormt langt og måske ramme rampen

/A

Fra : Claus Rittig

Dato : 23-04-02 16:10

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske ikke forstået det fede i at flyve enormt langt og måske ramme rampen

Det giver et kick der er svært at beskrive.

Rittig

Fra : Pein

Dato : 24-04-02 00:05

"Søren Lindholt" wrote ...
> Kommer der Extreme Machines, med temaet:
> "Utrolige hop på motorcykler".

Perfekt tip Søren.
Keep up the good work.

Ham Seth er godt nok for viderekommende.
Alle klippene og flere til omkring ham, findes forresten som avi'er på CD'en
til Motocross Madness, hvis det skulle have undsluppet nogens opmærksomhed.

/Pein

Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-04-02 08:54

Pein <niels@pein.fjerndette.dk> wrote in article
> Perfekt tip Søren.
> Keep up the good work.

Takker takker. Nu havde Disc. jo hypet den heftigt de sidste 14 dage så det
var svært at overse... for mig , det har Discovery på kanal. Men jeg er
SATME træt af reklamer for banker og kreditforeninger. Og så den der med
"Det handler om at være tryg" .Den passer lissom ikke midt i de der
udsendelse om Daredevils!!

Søren