Detonator driver, hvilken???
Fra : Brian Hansen

Dato : 22-04-02 17:44

Hey.

Får snart et GF2 MX400 AGP 64MB, istedet for mit gamle TNT2 M64 AGP 32MB...
Har hidtil køret med v. 12.41 uden problemer, har dog prøvet at installere v. 21.81 samt
v. 23.11 med det resultat at computeren døde ved begge af dem?!?!?...
Mit spørgsmål er så om jeg bare skal fortsætte med v. 12.41 eller om jeg skal prøve endnu
en gang med de andre v., eller måske den sidste nye v. 28.32 hvis de overhoved virker?...
Er der noget at "vinde" med en nyere v. i forhold til v. 12.41?

Brian Hansen

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 22-04-02 19:07

"Brian Hansen" <brian_hansen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
overhoved virker?...
> Er der noget at "vinde" med en nyere v. i forhold til v. 12.41?

Den generelle holdning er tilsyneladende, at 21.83 (ikke 21.81) skulle være
den mest stabile, og jeg har da heller ikke mødt problemer med denne driver,
så det er den jeg vil anbefale.

Mvh Michael

Fra : Óðin

Dato : 23-04-02 02:59

> [...]
overhoved virker?...
> Er der noget at "vinde" med en nyere v. i forhold til v. 12.41?

Ja rigtigt meget. Prøv 21.83.

Fra : Óðin

Dato : 23-04-02 03:05

> [...]
skal prøve endnu
> en gang med de andre v., eller måske den sidste nye v. 28.32 hvis de

Ja rigtigt meget, men de er bare ikke stabile. 21.83 er den jeg har haft
mest held med, men lortet går stadigvæk ned. Det er totalt latterligt.
F.eks. har jeg lige købt et GF4, og der findes ingen stabile drivere til
det. Her vil jeg også lige nævne de nye lydkort fra Creative Labs. Audigy
platinum, de virker sq heller ikke lige for godt, og Creative kan ikke løse
problemet. Det er fuldstændig forrykt. Nogen burde lægge sag an mod de
fåkking wankers!!!

Fra : Óðin

Dato : 23-04-02 09:06

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse

> [...]
løse
> problemet. Det er fuldstændig forrykt. Nogen burde lægge sag an mod de

Ja LOL, undskyld dobbeltposten, men min computer gik sørme ned. Igen pga.
NFåkkinVidia Detonator 27.30. T_T
T_T
T_T
T_T
T_T

Fra : Lars Krag

Dato : 23-04-02 11:33

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse news:aa34k2$fie$1@sunsite.dk...

[snip]

> Ja LOL, undskyld dobbeltposten, men min computer gik sørme ned. Igen pga.
> NFåkkinVidia Detonator 27.30. T_T

Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg ingen problemer har overhovedet :-/?
Jeg bruger 27.70 til Win98. Min maskine er godt "proppet" og mit GF4 Ti4600
deler tillige irq med netkortet, og det er overclocket samtidig...

Hvis du ikke har prøvet 27.70 og bruger Win98 kan jeg anbefale dem. Jeg kan
dog også på det kraftigste anbefale at rydde registreringsdatabasen HELT for
"gamle" værdier, da jeg flere gange har oplevet at "Tilføj/fjern" i kontrolpanelet
ikke gør det ordentligt. Men det har du vel også gjort.

Lars

Fra : Óðin

Dato : 23-04-02 16:22

> [snip]

> Så er det ikke nu jeg skal fortælle at jeg ingen problemer har overhovedet
:-/?
> Jeg bruger 27.70 til Win98.

Problemerne forekommer kun på Windows XP.

Fra : Kim Hansen

Dato : 23-04-02 15:26

Jeg bruger 28.32 og den kører stabilt/hurtigt
Win XP

Kim Hansen

XF 650 V Freewind
DR 250 S

Fra : Michael Aggerholm

Dato : 23-04-02 16:12

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger 28.32 og den kører stabilt/hurtigt
> Win XP

Bruger du den også til tv-out??? Jeg har haft problemer med at få billede på
tv, hvis jeg bruger nogle af de nyere drivere end 21.83 (kan ikke lige huske
hvilke).

Mvh Michael

Fra : Óðin

Dato : 23-04-02 16:28

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger 28.32 og den kører stabilt/hurtigt
> Win XP

Ja, det fatter jeg sq ikke, går den aldrig ned/fryser ?. Jeg har prøvet alle
anvendelige drivere. VIA 4in1-crap har jeg også opdateret osv.osv. Nyeste
BIOS til mit Soltek SL75-DRV2.Hvad fanden kan det være, der er problemet ?
Men det er jo mærkeligt, at de folk der har problemer, kun bruger WinXP, og
så kommer du og siger, at det kører fint på din WinXP. Har du Intel
processor ? For jeg har en lille mistanke om, at det kan være AMD's
processorer, der er årsagen.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 23-04-02 16:52

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:aa3uho$p2l$1@sunsite.dk...

.. Har du Intel
> processor ? For jeg har en lille mistanke om, at det kan være AMD's
> processorer, der er årsagen.

Jeg kan da kun tilslutte mig, at der ingen problemer er med 28.xx og AMD.
Kører XP1600+, GF2 Ti, Epox 8KHA+, 4in1 4.38(a). Skiftede i sidste uge fra
28.32 til 28.80 - ingen problemer. Jeg bruger DetonatorDestroyer til at
afinstallere ældre drivere.

M.v.h.

Fra : Óðin

Dato : 23-04-02 17:03

> [...]
> 28.32 til 28.80 - ingen problemer. Jeg bruger DetonatorDestroyer til at

Ok, weird. Jeg ved der er mange ligesom jeg, der ikke kan få en eneste
driver til at køre stabilt, hvad det så lige er, der gør det, er en gåde. Nu
kan jeg se på Windows Update, at der er kommet en ny processor driver, så
prøver at se om det hjælper.

Fra : Dr. Ahcir

Dato : 23-04-02 17:09

http://home.c2i.net/rgallagh/Win2K-XP_28.90.zip

Fra : Brian Hansen

Dato : 23-04-02 19:02

Hey.

Takker for svarene...

Glemte at skrive at jeg køre med Win98 SE!

Har nu installere v. 28.32 og det køre indtil vidre med mit TNT2,
da jeg først får GF2'eren på fredag.

Kan forstå at mange af jer mener at v. 21.83 er den bedste, men er
det ikke bare set ud fra at de andre v. går ned/fryser, eller...???

Brian Hansen

Fra : Óðin

Dato : 24-04-02 02:38

> [...]
>
> Kan forstå at mange af jer mener at v. 21.83 er den bedste, men er
> det ikke bare set ud fra at de andre v. går ned/fryser, eller...???

Jo. Jo nyere, jo hurtigere. Jo ældre, jo mindre ustabilt.