Ufin morgenspøg
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 22-04-02 08:50

På vej ind ad Tagensvej her til morgen så jeg en nyere Suzuki 750 af en lidt
raceragtig slags, som drønede af sted foran mig. Ved næste røde lys kom jeg
til at holde umiddelbart bag ham. Jeg trillede lige så stille helt tæt på,
og gav et lille koket vrid på håndtaget som hilsen. Han for sammen og jeg
kunne næsten høre svirpet fra nakkehvirvlerne da han forskrækket fandt mig i
spejlet. Tydeligt lettet af synet af min lilla farve, kunne jeg se skuldrene
synke ned. Jeg forstod med det samme at lyden af min BMW motor med den
diskrete fløjten fra potten må have lydt som om jeg var en ordenshåndhæver
på morgenjagt. Stakkelen må have været ved at skide små grønne. Det var slet
ikke meningen, men jeg kom til at grine da jeg så reaktionen der udstrålede
dårlig samvittighed.

Hvis dig på Suzukien læser dette, så må du meget undskylde. Der kun ment som
goddag. Men det var tilstrækkeligt sjovt til at jeg måske prøver igen...
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 22-04-02 09:14

> Hvis dig på Suzukien læser dette, så må du meget undskylde. Der kun ment
som
> goddag. Men det var tilstrækkeligt sjovt til at jeg måske prøver igen...

Igår så jeg også en motorcyklist i "samtale" med en bilist i nødsporet
østgående umiddelbart efter lillebæltsbroen (hvor der vist var skiltet med
en ret lav hastighed). Jeg passerede vist med "lige godt" 110 (host) men
umiddelbart lignede det en blå fuldkåbe bmw, og fyren var iført en spraglet
kunststofdragt og han havde en stor sporttaske bag på bimmeren. Sådan en
betjent i civil har man ikke mange chancer for at opdage i tide ...

/Anders - Der var bilist igår da knallerten ikke er egnet til transport af 4
med bagage.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 22-04-02 17:26

"Jørgen Mangor Iversen" <mangor@12move.dk> skrev i en meddelelse

> På vej ind ad Tagensvej her til morgen (osv......)

Hej Jørgen,
Havde du en passager med bagpå?
Hvilken farve var sidevognen (kan det passe at der var noget sort
'kaleche'-agtigt over sidevognen)?

--

mvh. Claus Rolsted, som måske så dig i morges ...
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 23-04-02 07:40

> [...]

Hej Jørgen,
Havde du en passager med bagpå?
Hvilken farve var sidevognen (kan det passe at der var noget sort
Hej Claus
Ja, jeg havde passager. Hele ekvipagen er dyb lilla metallic. Der er sort
kaleche på sidevognen. Og, d.f.m. skilt bag nummerpladen.

Fra : Claus Rolsted

Dato : 24-04-02 22:49

> Ja, jeg havde passager. Hele ekvipagen er dyb lilla metallic. Der er sort
> kaleche på sidevognen. Og, d.f.m. skilt bag nummerpladen.

Jamen så er den søreme god nok. Jeg så dig rent faktisk den morgen for et
par dage siden. Meget pudsigt egentlig

Jeg holdt adskillige biler bag jer, så jeg fik ikke set dit dfm-skilt. Men
da I holdt for rødt lys, og jeg passerede forbi jer på højre side for at
køre ned langs søerne, kiggede jeg efter jer.
Selv var jeg iklædt en dyb blå Vespa-(m)øvert, så I kiggede næppe til min
side

> --
> Jørgen Mangor Iversen
> BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn