Ændring i svar E-mail adresse!
Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 22-04-02 07:41

Hej alle

Jeg har set mig nødsaget til at indsætte et (SLET VED SVAR) i min e-mail
adresse pga jeg har fået spam mails og det ikke så lidt enda ca 40 stk på
under et døgn, det irester mig at man ikke kan ha sin mail i fred for den
slaks så derfor dette kedelige tiltag.

--
MVH
Morten Dahl

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-04-02 08:41

Ja, det er træls. Jeg har gjort det samme i flere år. Samtidig har jeg
oprettet en ekstra mailadr, som jeg kun bruger på NG. Så når folk skriver
direkte til mig, får de som regel svar fra min "rigtige" adresse. Den
mailadresse jeg brugte på NG for nogle år, har jeg helt måtte opgive at
bruge. De "seriøse" mails druknede helt i mængden. Og selv om det nu er
flere år siden, modtager jeg stadig mellem 2-10 mails i døgnet. Jeg håbede
det ville få en ende en dag, men man skal åbenbart vente længe

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 22-04-02 11:08

Ja det skulle F.. forbydes ved lov, og men hængning og sten kast som straf
jeg her indtil videre modtaget ca 45 mails fra folk jeg ikke kender, jeg har
så senere fundet ud af at vi har det til fælles at vi alle har modtaget en
eller anden tysk mail, Arg Quark F... jeg hader bare den slaks.

Fra : Michael H.

Dato : 22-04-02 12:30

Morten Fazer (Slet (SLET VED SVAR)) <mogi@mail1(SLET VED SVAR).stofanet.dk>
wrote in message news:3cc3e145$0$3757$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> [...]
> så senere fundet ud af at vi har det til fælles at vi alle har modtaget en
> eller anden tysk mail, Arg Quark F... jeg hader bare den slaks.

Fik også lige en tysk mail her til morgen..
De skulle hænges op i øjenlågene og tvinges til at blinke..

Michael GSX-R 600 '00

Fra : Poul B-H

Dato : 22-04-02 17:30

Hvorfor ikke bare: Tools /Block sender ?
Det gør jeg hver gang, så jeg kan holde spam nede på et par om ugen.

Poul B-H

Fra : Albert

Dato : 22-04-02 18:00

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> wrote in message
> Hvorfor ikke bare: Tools /Block sender ?
> Det gør jeg hver gang, så jeg kan holde spam nede på et par om ugen.

Fordi det er skiftende sendere. Jeg har også måtte skifte email, hvilket er
MEGET irriterende.

Da jeg er domainejer har jeg oprettet seperate email til alle de forskellige
ting jeg deltager i. Her har jeg opdaget, at emailen fra min hjemmeside
også er blevet "scannet" til commercielt brug, således at jeg får +10mails
dagligt om et eller andet ævl.

Det betyder som nævnt desværre, at enten kan man ikke svare folk, eller også
går der evigheder inden man modtager svar, da mailene som sagt drukner. Jeg
ser derfor ingen anden udvej end mail i stil med: jens@SLET_DETTE.mail.dk,
hvilket er besværligt at have med at gøre

mvh Albert (som følgende mail : mailSNABELalbertsmcDOTdk )

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 23-04-02 14:21

Jeg
> ser derfor ingen anden udvej end mail i stil med: jens@SLET_DETTE.mail.dk,
> hvilket er besværligt at have med at gøre

Men ikke særlig svært at "fikse" manuelt...

Rasmus

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-04-02 14:30

jens@SLET_DETTE.mail.dk,

> Men ikke særlig svært at "fikse" manuelt...

Men samtidigt pisse irriterende hvis man forsøger at lavet et reply til en i
email (normalt ikke god skik, med mindre det er helt OT) da man ofte ikke
ser email addressen og derved først opdager at den er "sikret" når man får
den tilbage i hovedet igen.

Mit forslag er istedet at gøre noget lig min egen løsning
"Jens (ugyldig mailaddresse)" <jens@SLET_DETTEmail.dk>
så kan du reelt se at afsender addressen ikke er gyldig

Mvh
Anders Majland

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 22-04-02 18:15

> Jeg har set mig nødsaget til at indsætte et (SLET VED SVAR) i min e-mail

Det er ikke nok - det har jeg hele tiden haft, men en eller anden tumpe har
siddet og trimmet mail-adresser, så nu får jeg en masse skidt hver dag... -
selv om jeg havde taget mine forholdsregler!

Rasmus
(Og, nej - du får ikke min mailadresse her!)

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 22-04-02 19:34

Nej ok man kan måske ikke holde alle ude men jeg har efterhånden modtaget ca
50 mails i dag som overhovedet ikke havde noget med mig at gøre. Kan jeg så
bare holde nogle af dem væk er jeg godt tilfreds.
MVH
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 23-04-02 18:20

Morten Fazer (Slet (SLET VED SVAR)) <mogi@mail1(SLET VED
SVAR).stofanet.dk> skrev i en

> Jeg har set mig nødsaget til at indsætte et (SLET VED SVAR) i min
e-mail
> adresse pga jeg har fået spam mails og det ikke så lidt enda

Meget apropos:
Min lilebror har netop erfaret at man ikke sådan lige skal opgive sin
postadresse på nettet - Han har fået spam med posten i sidste uge

--
Armand.

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 23-04-02 21:14

Jep det er garanteret (eller hvordan man nu staver til det) og så noget der
er sket her, ja endten det eller også har de bare fundet den her på DFM.

Fra : Peter Sindrup

Dato : 26-04-02 14:04

> [...]
> under et døgn, det irester mig at man ikke kan ha sin mail i fred for den

Du kan også benytte en mailadresse hvor "nospam" indgår som en del af den
rigtige adresse. Når så din adresse bliver opdaget af de software der
scanner nyhedsgrupper for E-mail adresser, vil den _fjerne_ nospam, og
derved gøre din valide adresse invalid. Smart,- ikk'?

Peter

Fra : Morten Fazer \(Slet ~

Dato : 28-04-02 07:56

JEP god ide det må jeg prøve næstegang den skal skiftes.