Mailbox over qouta ?
Fra : Zorilla

Dato : 22-04-02 07:22

Hej,

Jeg bliver ved med at få meddelelsen "Mailbox is over qouta".
Dette på trods af at jeg kun har 6 tekst meddelelser i inbox og jeg har
slettet alt i de andre mapper.
Kan der ligge noget skjult eller andet sted, eller er der bare fejl på
mail.mac.com for tiden ?

mvh
Peter

Fra : Ben Knudsen

Dato : 22-04-02 08:24

Zorilla@mac.com writes:
> [...]
>slettet alt i de andre mapper.
>Kan der ligge noget skjult eller andet sted, eller er der bare fejl på

Bruger du imap eller pop3?
Hvis du bruger pop3, så tjek at du ikke har fået sat flueben i "leave a
copy in mailbox"-feltet (eller hvad det nu hedder i dit mailprogram). Som
regel er der også en "delete old messages from server" el. lign. som du
kan bruge.

Mvh Ben

Fra : Zorilla

Dato : 22-04-02 13:12

"Ben Knudsen" <ben@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> copy in mailbox"-feltet (eller hvad det nu hedder i dit mailprogram). Som
> regel er der også en "delete old messages from server" el. lign. som du

Jeg bruger imap. Mystisk problem fordi jeg checker post 3 forskelige steder,
og det skulle da være mærkeligt om jeg lige skulle have pillet ved alle 3
computere. Jeg mener nu slet ikke jeg har pillet ved noget for nylig.

Peter

Fra : Ben Knudsen

Dato : 22-04-02 13:42

Zorilla@mac.com writes:
> [...]
>og det skulle da være mærkeligt om jeg lige skulle have pillet ved alle 3
>computere. Jeg mener nu slet ikke jeg har pillet ved noget for nylig.

Når du bruger imap og ikke har noget liggende på serveren, så burde der
slet ikke være noget problem. Måske er der en support, du kan skrive til?

Ben

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 22-04-02 14:21

Zorilla <Zorilla@mac.com> wrote:

> [...]
> slettet alt i de andre mapper.
> Kan der ligge noget skjult eller andet sted, eller er der bare fejl på

Prøv at gå ind på Apples webmail:

<http://webmail.mac.com/WebObjects/Webmail>

HVis du vælger "Show all folders" får du en oversigt med en
størrelsesangivelse. Måske det kan give dig et hint hvor problemet er.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Zorilla

Dato : 22-04-02 14:54

"Michael Tysk-Andersen" <mta@mac.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> HVis du vælger "Show all folders" får du en oversigt med en
> størrelsesangivelse. Måske det kan give dig et hint hvor problemet er.

Helt tomt, jeg har virkelig intet liggende. Nu har jeg endda prøvet at
slette kontoen fra mailprogrammet og så oprettet den igen. Samme meddelelse.
Jeg prøver at se om der er eller anden suppert adresse til Apple. Jo
forestiller mig bare at det varer en evig tid at få svar.

Peter