Toiletkassette/begynderspørgsmål
Fra : Henrik

Dato : 22-04-02 00:38

Vi har købt vores første CV (Eiffelland Holliday 500 TKM) og fået smækket
den på plads for sæsonen.

Spørgsmål:
Når vi nu kun er der i weekenden, skal man så tømme toiletkassetten efter
hvert ophold ?
Vi bruger kun vognens toilet om natten, så det virker som lidt spild af kemi
at tømme den inden dens indikator dårligt når op på 1/5 tank.

Mvh.
Henrik & Co.

Fra : PHK

Dato : 22-04-02 01:09

"Henrik" <schwarz@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kemi
> at tømme den inden dens indikator dårligt når op på 1/5 tank.

Vores står vinteren over uden at vi tømmer den, med mindre den er næsten
fuld.

--
_
|_|

Fra : PHK

Dato : 22-04-02 19:03

> [...]
>
> Spørgsmål:
> Når vi nu kun er der i weekenden, skal man så tømme toiletkassetten efter

Jeg kan se på den grønne flaske (kemi´en), at den kan opbevares ned til 20
minusgrader, hvorimod den lyserøde (rinsen) kun kan klare ned til 5
plusgrader.

Min den lyserøde står i en dunk i skuret, og det virker nu udemærket, når
det bliver taget frem efter vinteropbevaringen :)

--
_
|_|