Hvem kan åbne en Motorola V.50 i Odense?
Fra : 007

Dato : 21-04-02 23:39

Er der nogen er kan det?

--
007
AKA
Niels Hansen
Misspellings are for your amusement only
(¯`'·.¸(¯`'·.¸ Queen - Champions of the world ¸.·'´¯)¸.·'´¯)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-02 00:42

007 skrev:

>Er der nogen er kan det?

Hvis du prøver den rigtige grupper er der større chance for gevinst.

Brug venligst news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock - tak.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : 007

Dato : 22-04-02 11:58

On Mon, 22 Apr 2002 01:42:02 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

Normalt har jeg ikke noget imod henstillinger - specielt ikke hvis der
er en grund til at de gives...

>Hvis du prøver den rigtige grupper er der større chance for gevinst.

Nåh... ok - du mener altså at jeg skal poste i
[min header fra forrige indlæg]

From: 007 <007@agent007.dk>
Newsgroups: dk.teknik.telefoni.mobil.unlock
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Subject: Hvem kan åbne en Motorola V.50 i Odense?
Date: Mon, 22 Apr 2002 00:38:37 +0200

>Brug venligst news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock - tak.

Det gør jeg også - så drop den nedladende tone.
Jeg går ud fra vi begge er enige om at der er begået en fejl fra din
side?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-02 14:56

007 skrev:

>Normalt har jeg ikke noget imod henstillinger - specielt ikke hvis der
>er en grund til at de gives...

Hvis en henstilling gives uden grund - så er der noget galt.

>Det gør jeg også - så drop den nedladende tone.

Jeg undskylder hvis du ser den som nedladende, det var ikke meningen.

>Jeg går ud fra vi begge er enige om at der er begået en fejl fra din
>side?

Ja - jeg mente selvfølgelig news:dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : GSM Unlock DK

Dato : 22-04-02 14:54

> Hvis du prøver den rigtige grupper er der større chance for gevinst.
>
> Brug venligst news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock - tak.

Ja, det er da også en måde at få sin signatur i æteren. Nu har du spammet
diverse grupper i så lang tid med dine henvisninger, og nu tager du fat på
dem som gør det korrekt.
Tjaa, og ikke for det, men vi kan jo altid sætte vores signatur i bunden,
hvis der er nogen der har misset den.

OG HVIS DER ER NOGEN DER PRØVER AT SÆLGE MOBILER I:
DK.MARKED.PRIVAT .TELEFONI.MOBIL, så får de med os at bestille, ikke Lasse?
Vi gidder simpelthen ikke finde os i, at folk bare gør som de synes.

Og så har i Sku bare at opføre jer ordentligt...

Mvh...Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-02 19:01

En gut der kalder sig "GSM Unlock DK" skrev:

>Ja, det er da også en måde at få sin signatur i æteren. Nu har du spammet
>diverse grupper i så lang tid med dine henvisninger,

Hvis du anklager mig for at spamme - så syntes jeg du skulle klage til
min udbyder (TDC). Jeg tror godt nok ikke de tager din klage seriøst,
men jeg bryder mig ikke om at blive anklaget for noget som ikke er
sandt. Du ved ikke hvad ordet 'spam' dækker over?

>og nu tager du fat på dem som gør det korrekt.

Niels skrev sit indlæg i den forkerte gruppe, og jeg kom til at
henvise ham til den samme - det ville den kvikke læser nu nok kunne
regne ud - og det tror jeg egentlig også godt du kunne?

>Tjaa, og ikke for det, men vi kan jo altid sætte vores signatur i bunden,
>hvis der er nogen der har misset den.

Min signatur tilføjes som standard alle mine indlæg. Signaturen er et
fristed, men jeg fjerner den nu alligevel ofte når jeg henstiller.
Hvis du vil debattere brug af signatur, så er du velkommen i

>OG HVIS DER ER NOGEN DER PRØVER AT SÆLGE MOBILER I:
>DK.MARKED.PRIVAT .TELEFONI.MOBIL, så får de med os at bestille, ikke Lasse?

Jeg kan selvfølgelig (som alle andre) lave fejl - og det skete da jeg
henviste til den forkerte gruppe. Det kan du ikke forstå?

>Vi gidder simpelthen ikke finde os i, at folk bare gør som de synes.

Enig - hvis de synes de skal gøre noget som er i strid med netiketten.

FUT: news:dk.admin.netikette - debatten hører til der.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Læs om signaturer: http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Fra : Ronaldo

Dato : 22-04-02 22:11

Lasse Hedegaard - Du er sku en nar!
"

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-04-02 23:03

Ronaldo skrev:

>Lasse Hedegaard - Du er sku en nar!

FUT: news:dk.snak.mudderkastning (som jeg ikke følger).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html
- i et håb om at du kigger forbi siden.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-04-02 07:07

det har han sq altid været ham ( KONG LASSE )
Mvh Thomas
----
www.simlocken.subnet.dk
stedet hvor der unlockes mobilos til kun 50 kr. også nyt softvare ring
60610961
---

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-04-02 07:05

LASSE BLIVER DU ALDRIG KLOGER ??????
Mvh Thomas
----

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-02 10:41

Thomas Madsen skrev:

>LASSE BLIVER DU ALDRIG KLOGER ?

Det må du uddybe, hvad præcist mener du jeg gør forkert?

>www.simlocken.subnet.dk

Hmm, SOL/Subnet fik sig endeligt taget sammen til at lukke dit gamle
website, da de heller ikke mente, at du bare skulle spamme løs. Du kan
stadig ikke forstå, at det er dig der er galt på den?

I sin tid var argumentet for at du blev ved med at spamme; at når dine
udbydere ikke gjorde noget ved det, så kunne der umuligt være noget i
vejen med det. Du har nu set at SOL/Subnet har lukket for dit
tidligere website! - Der røg det argument - men du fortsætter
ufortrødent...

Der er sendt endnu en klage til TDC og SOL/Subnet, da jeg kan se du
allerede er godt i gang igen... Suk!

venligst,
Lasse Hedegaard

--