Kawa zxr750
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 21-04-02 22:09

Hej er der nogle der kan fortælle mig hvorfor kawasaki's zxr stadigvæk er så
dyre som de er.... da jeg syntes det er et fed cykel men ca. 90000-100000
for en cykel fra 92-94 er sku da dyrt...

Hilsen Torben

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 21-04-02 22:16

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]

> dyre som de er.... da jeg syntes det er et fed cykel men ca. 90000-100000
> for en cykel fra 92-94 er sku da dyrt...

En CBR 600 af samme årgang koster raskvæk 80.000, vis den ikke har kørt
vildt langt, og set i det lys synes jeg såmænd ikke det er en vanvittig
pris. En Fireblade af samme årgang er vist faktisk lidt dyrere igen.
Du har helt ret, det er en fed cykel, ligesom Yamahas YZF 750R iøvrigt.
Mvh
Anders Olesen

Fra : Torben Christofferse~

Dato : 21-04-02 22:22

Jamen er der noget specielt ved den cykel den er vidst lidt tung et par
hundred kilo +-

Hilsen Torben

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 21-04-02 22:46

> Jamen er der noget specielt ved den cykel den er vidst lidt tung et par
> hundred kilo +-
>
> Hilsen Torben

Nok ikke andet specielt, end at det var den fedeste sportscykel kawasaki
kunne lave på det tidspunkt. Mon ikke også en 2002 R1 koster 90.000-100.000
om 8-10 år. Dette er jo også et fint eksempel på, hvor godt mc'er holder
deres brugt værdi.
Mvh
Anders Olesen

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-04-02 01:38

Hej Torben!
Der er en del forskel på en 92´ og en 94´. Jeg tror nu godt du kan finde en
92´ til ca. 80000.-

Hilsen Brian

Fra : Armand

Dato : 23-04-02 17:45

> [...]
> så dyre som de er.... da jeg syntes det er et fed cykel men ca. 90000-
> 100000 for en cykel fra 92-94 er sku da dyrt...

Er det ikke logisk?:
Fordi der er kunder til dem!

--
Armand.