Værkstedsbog bmw K1100LT
Fra : Peg

Dato : 21-04-02 19:00

Hej Ng

Jeg søger en værkstedsbog til BMW K 1100 LT, nogen der ved hvor en sådan
skaffes fra.

peg
peg@it.dk

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-04-02 22:32

Hej !

Se f.eks. på http://www.flyingbrick.de/Home__D_/Literatur/literatur.html her
omtales flere bøger m.v. om K-serien.

Iflg. denne findes kun BMW's originale på papir eller CD direkte til
K1100-serien.

M.v.h.
T.T.Toft

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 22-04-02 08:35

>Jeg søger en værkstedsbog til BMW K 1100 LT, nogen der ved hvor en sådan
>skaffes fra.

Jeg var forleden på besøg hos et stort og særdeles velrenomeret BMW
værksted, og benyttede lejligheden til at stille nogle tekniske spærgsmål
(afmontering af gamle bagsvingerlejer). Stor var min forbløffelse da
mekanikeren (han undskyldte soíg med at han var nystartet) trak en godt
slidt og gennemtygget Clymer op af skuffen. Den så ud til at være dobbelt så
tyk som min Haynes, så jeg overvejer at supplere mit bibliotek...
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Hans Olesen

Dato : 22-04-02 13:29

Jeg købte en sådan til min k100, det hos en bmw forhandler ca 500 kr
Hans Olesen
Jørgen Mangor Iversen <mangor@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aa0efl$b71$1@sunsite.dk...

Fra : ptheo

Dato : 22-04-02 20:20

Den hentes gratis på http://www.motofiches.com/ , men gør det nu , da både
Honda og Yamaha har fået fjernet deres materiale med trussel om
sagsanlæg....

der findes orginale BMW manualer på engelsk , men hvem ved hvor længe....

eneste problem er at der skal hentes en del Mb , manualen til 1100RT/RS er
på 8-9 Mb ...

mvh
ptheo

Fra : Henrik Olsen

Dato : 22-04-02 23:02

"ptheo" <ptheo@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> eneste problem er at der skal hentes en del Mb , manualen til 1100RT/RS er

Ville være lækkert med en PDF til K100RS også! Nogle der kan finde en sådan?

Fra : ptheo

Dato : 27-04-02 17:35

Ja den findes på CD, og kan hentes på http://www.motofiches.com/ , det tager
dog lidt tid den er på >20MB.
Alternativt kan den fåes hos mig på CD mod betaling af omkostninger.
mvh
ptheo

Fra : Peg

Dato : 01-05-02 07:58

Hej

Tak skal i ha' for oplysningen jeg har hentet det jeg skal bruge.

Peg