Kawa z1000r
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 21-04-02 17:33

Hej jeg så lige en kawa z1000r eddie lawson som jeg syntes er ret fed en
kværn, men er der noget man skal passe på.. da den jo er lidt gammel, 1983
til 55.000,-

Hilsen Torben

Fra : Pwh

Dato : 21-04-02 18:19

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kværn, men er der noget man skal passe på.. da den jo er lidt gammel, 1983

Hvis man er villig til at give 55K for en 19 år gammel
Kawa 1000 så har man sgu for mange penge
Køb hellere en Gpz900R de kan fåes for omkring
50K og er en MEGET bedre mc.
Tiden er for længst løbet fra de gamle Kawa'er.
Den eneste forskel på en Z1000R og en Z1000J
(som jeg har haft engang) er udseende og er par hk.
Jeg kan huske at de skrev i testen af Z1000R at
den tuning den havde fået i forhold til Z1000J
var den kun blevet ringere af. Så vil du endelig
eje en gammel Kawa. Så køb hellere en Z1000J
De kostede 50K fra nye og kan fåes billigt nu om dage.

Mvh Jens