Rejse til Madison eller Chicago
Fra : DocBill

Dato : 21-04-02 15:35

Vi er en familie på 2 voksne og 2 børn (unge) der skal en tur til
Madison nær Chicago.
I uge 28-30

Er der nogle der kender en god rute til en fornuftig pris. Vi bor hos
familie, så hotel og pension er ikke nødvendigt.

Mvh
jan klausen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 21-04-02 17:13

> Er der nogle der kender en god rute til en fornuftig pris. Vi bor hos
> familie, så hotel og pension er ikke nødvendigt.

Flyv til Chicago eller Toronto - evt. New York, hvis i elsker at køre i
bil... Fly til ORD (Chicago) eller Pearson lufthavnen i Toront skulle kunne
fås for omkr. 4000,-

Da jeg selv var i Madison sidst fløj jeg til Toronto, men der skulle jeg
også andre steder hen først... Chicago bør være jeres første valg. Ang. hvad
i bør se i Wisconsin, kan jeg anbefale "Old World Wisconsin", hvor der bl.a.
er et gammelt dansk udvandrer hjem. I Racine, WI (ca. 35 km. fra Madison, så
hut jeg visker) findes også et par danske butikker, som eks. "Larsen
Bakery".

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : bingo

Dato : 22-04-02 15:33

On Sun, 21 Apr 2002 18:13:24 +0200, "Rasmus Nielsen"
<postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> [...]
Chicago må være 1. valg, jeg skulle til flyshow i Oshkosh Wisconsin og
brugte British Airways til Chicago. Forøvrigt er flyshowet vist på det
tidspunkt I er i Wisconsin. Det skulle I tage at bruge en dag på, det
er absolut verdens største og foregår i Oshkosh ikke langt fra
Madisom.

Mogens