Asus Ge-Force 2 GTS v. 7700 cracher !
Fra : Mikkelsen

Dato : 03-02-01 19:03

hey !

jeg har et lille probelm med mit Ge-Force 2 GTS (tror det er det der gør
det)
men mit windows går kold....... altså skræmbilledet går kold
så nogen gange kan jeg stadigvæk downloade eller brænde cd'er !
men min skræm er totalt gået kold !
og hver gang jeg skal spille går den osse kold der efter max 20 sek !

hvad kan der være galt ?

jeg har

196 mb (PC100) ram
windows 2000/Me duelboot
Asus A7V
soundblaster live value

Mikkelsen

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-02-01 19:54

"Mikkelsen" <mikkelsen@lite.dk> wrote in message
> hey !

> og hver gang jeg skal spille går den osse kold der efter max 20 sek !
> hvad kan der være galt ?

> Mikkelsen

Du har ikke OC`et kortet for meget?
--
Lars B. Jensen
"Det startede med at han slog igen...."

Fra : Sonny Ammitzbøll

Dato : 04-02-01 11:01

> og hver gang jeg skal spille går den osse kold der efter max 20 sek !
>
> hvad kan der være galt ?
>
> jeg har
>
> 196 mb (PC100) ram
> windows 2000/Me duelboot
> Asus A7V
> soundblaster live value

Minder meget om et problem jeg også har..

Min konfig er
Win2k
256mb ram
Asus v7700gts
SB Live

Mine spil hænger efter et tilfældigt stykke tid. Mine led-lights (num
lock/caps lock) virker mens spillet er frosset. Hvis jeg prøver at skifte
til windows, enten med alt+tab eller ctrl+alt+del så sker der intet, men
mine led-lights er nu også frosset. Eneste løsning er at reboote maskinen
hårdt.

Jeg tror at problemet er directx 8.. desværre kan jeg ikke afinstallere det.
Så det ender nok med en reinstallation af mit OS.

-- Sonny

Fra : Devast8or

Dato : 04-02-01 14:24

DirectX 8 funker heller ikke for mig, tror nok den er f*ck*d up. Jeg blev
nødt til at reinstallere mit OS for at kunne spille CounterStrike. Diablo II
brokkede sig dog ikke, men for fremtiden kører jeg DirectX 7 indtil jeg
bliver nødt til at opgradere til en nyere version.

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested: