Min søsters børn (1966)
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-04-02 13:21

I den oprindelige film (har ikke set den nye) bor familien på en vej ved
navn "Aldershvilevej".

Men:
Er det Aldershvilevej i Bagsværd ?
Hvilket nummer var det ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 22-04-02 17:21

Nej, ikke i Bagsværd.
Udendørsoptagelserne til de originale "Min Søsters Børn" blev lavet på
Hartmannsvej i Hellerup. På stående fod kan jeg ikke lige huske om det nr.
7, 9 eller 11. Men hvis du kommer forbi, vil du kunne genkende det. Er
stadig gult og med bindingsværk.

Mvh Michael

Jesper Stocholm <spam200204@stocholm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns91F791FF38B3Aspamstocholmdk@192.38.208.81...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-04-02 18:00

Michael Westi wrote in news:iLWw8.107$V_6.8952@news.get2net.dk:

> [...]
> nr. 7, 9 eller 11. Men hvis du kommer forbi, vil du kunne genkende
> det. Er stadig gult og med bindingsværk.

mange tak ... :) ... selvom min kæreste - der nu i tre dage har gået rundt
og mumlet "Muffiii ... Bjøøørn" og "hvor er hundenene ?" - nok bliver lidt
trist over, at det ikke er lige her i nabolaget.

:)

--
Jesper Stocholm (ikke online pt.)
http://stocholm.dk (ikke online pt.)

Fra : Michael Westi

Dato : 22-04-02 20:21

Det var så lidt.
Og det er nr. 11 hvis i kommer forbi.
Jeg bor kun 600m fra det hus

Muffiiii...... Jeg fik lige et flashback Det er altså ikke kun børn der
gribes af ordvalget. LOL LOL

Det var Saga Studierne der stod bag filmene. Det lå i Charlottenlund.
Lindegaardsvej/Anettevej. Er revet ned. Boligbebyggelse i dag.
Hvis de havde lavet det i Bagsværd, havde det været ASA der havde stået bag.
De er stadig hjemhørende i Lyngby.
Og så var der Palladium, som holdt til i Hellerup. Hellerup
havn(sejlklubberne) Der er bla. fægtesal i dag.
Filmstudierne var meget "lokale" i gamle dage.

nyhedsmeddelelse:Xns91F8C13D53CF7spamstocholmdk@192.38.208.81...