Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem blokerer for mine indlæg
Fra : Poul Petersen

Dato : 21-04-02 13:39

Er det muligt for en person ( skal ikke nævne navne dennegang ) at foretage
indgreb i mine mails til denne gruppe - to gange, hvor jeg har henvist til
min hj-side er jeg blevet forhindret i at skrive flere indlæg.
Hvis det er muligt for vedkommende, der åbenbart ikke kan lide min anvisning
på hvordan man scanner sine s/h negativer, at chikanere mig, hvordan kan det
så stoppes ?

Mvh. Poul Petersen.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-04-02 17:15

Poul Petersen wrote:

> [...]
> Hvis det er muligt for vedkommende, der åbenbart ikke kan lide min
> anvisning på hvordan man scanner sine s/h negativer, at chikanere

Der er ikke nogen som sletter dine indlæg, uden at det ka' ses, og så
vidt jeg kan se, så er det ikke tilfældet, prøv at undersøge om du
poster i html-format, det format er der flere udbydere som filtrerer fra
- på Usenet må man kun poste plain text.

Jeg sætter FUT til news:dk.admin.netmisbrug - der vil en evt. vidre snak
om slettede høre hjemme.

Fra : Kristian Amby

Dato : 21-04-02 18:08

Det ved jeg ikke, men jeg har da også mistet flere indlæg, men det
giver jeg nu Teledanmark skylden for. Prøv at se i Giigle, om dine
indlæg er der, det er mine som regel.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 21-04-02 19:02

"Poul Petersen" <poulina@mail.dk> wrote in message

> min hj-side er jeg blevet forhindret i at skrive flere indlæg.

Kan du uddybe "forhindret"? Rockere troppede op på din bopæl og satte sig på
dit tastatur el. hur?

- Eller er der måske noget specifikt at gå efter - fejlkoder fra newsservere
fx?

// Steffen