Fejl: Printer kan ikke åbnes (64). Øv!
Fra : Pernille & Peter

Dato : 03-02-01 18:51

Hejsa

Jeg har netop opdateret min OS 9 DK til 9.1, men nu kan jeg ikke printe!
Jeg får fejlmeddelelsen "Printer kan ikke åbnes (64)" og så ikke mere.
Hvad mon der er galt, og hvordan kan jeg løse problemet?

Venligst
Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-02-01 01:27

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Jeg har netop opdateret min OS 9 DK til 9.1, men nu kan jeg ikke printe!
> Jeg får fejlmeddelelsen "Printer kan ikke åbnes (64)" og så ikke mere.
> Hvad mon der er galt, og hvordan kan jeg løse problemet?

Hvilken printer er der tale om? Har du prøvet at oprette en ny
skrivebordsprinter under 9.1? Min eksisterende skrivebordsprinter
(driver: Laserwriter 8) virkede heller ikke efter opdateringen.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-02-01 20:15

> [...]

> Jeg får fejlmeddelelsen "Printer kan ikke åbnes (64)" og så ikke mere.
> Hvad mon der er galt, og hvordan kan jeg løse problemet?

Hvis du opgraderede ved at lave en cleaninstall, har du så husket at
flytte de nødvendige drivere m.m. over i den nye systemmappe? -Og har du
herefter husket at vælge den aktive printer i "Vælger"?
Det var her det gik galt for mig, håber det kan hjælpe!

M.v.h.

Thomas

Fra : Simple

Dato : 05-02-01 14:09

> [...]

> Jeg får fejlmeddelelsen "Printer kan ikke åbnes (64)" og så ikke mere.
> Hvad mon der er galt, og hvordan kan jeg løse problemet?

Fejlen er formentligt en kendt fejl, der opstår mellem ATM og SuitCase's
Menufonts i system 9.1.

Du kan eliminere fejlen ved at indsætte et mellemrum mellem "~" og ordet
"Suitcase" i navnet på kontrolpanelet "~Suitcase 9 MenuFonts"

Stig

Mailto:stigleerbeck@mac.com
http://www.SimpleSoft.dk - http://www.MacPeriferi.dk