Derbi Senda R '97 model - forhandler ?
Fra : PA

Dato : 21-04-02 12:29

Min trofaste "kværn" er kommet til det stadie hvor en heftig renovering
eller helt nyt grej
er nødvendigt. Den har igennem 4 år gået meget igennem. Står udenfor året
rundt. og har været
fodbold for en sneplov. Jeg var forbi min forhandler for at høre på priser
på forskellige dele. Mega chock til mig! Lige før det bedre kunne betale sig
at købe en hel ny maskine. Dele vi her snakker om
er bl.a skivebremser,komblet bremsehus foran og bagpå,
udstødning,batteri,analog speedometer,venstre håndtag komplet, gummi studs,
blinklys + div. små ting.
Bare udstødningen ville min forhandler have over dobbelt så meget for end
jeg kan få det på nettet.
Men de forhandlere der er på nettet går mest op i tuningsdele og ikke alm.
dele.
Nogen der kender til forhandlere på nettet hvor man kan købe almindelig dele
til fornuftige priser
til min Derby Senda R '97 ?
--
PA

Fra : John Kramme

Dato : 21-04-02 14:50

>Jeg var forbi min forhandler for at høre på priser
> på forskellige dele. Mega chock til mig! Lige før det bedre kunne betale
sig
> at købe en hel ny maskine.

Køb en ny ....det er billigst på lang sigt

John

Fra : RpR

Dato : 22-04-02 06:30

> Køb en ny ....det er billigst på lang sigt

Nåh, jeg har da set hærderlige Senda'er til ca. 5k.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Savini

Dato : 22-04-02 21:05

Hvis jeg var dig vil jeg offere de penge det kræver for at få denne dejlige
maskine til at køre igen.

Original dele er hunde dyre, det ved jeg. Jeg kom af med 1500 kr. for
original speedometer kabel og huset som sidder på forhjulet + blinklys til
fronten.

MEN...

der er ikke noget bedre end at køre på sendaen når den spinner og er glad.

Jeg havde engang en masse sider, danske, med uoriginale dele som ikke var
tun. Du kan prøve på google og se om du kan finde nogle.

Sidste år da jeg var på udkik efter uoriginale dele, ikke tun, fik jeg at
vide de ville komme på markedet til julen 2001, så de burde være fremme nu.

Held og lykke

Thomas

-----------

Derbi Senda R '97

Fra : "H;P

Dato : 22-04-02 21:31

"Savini" skrev i en meddelelse
> Original dele er hunde dyre, det ved jeg. Jeg kom af med 1500 kr. for
> original speedometer kabel og huset som sidder på forhjulet + blinklys til
> fronten.

Slap af, så er der da osse betalt for det (flere gange :-/). Kan huske jeg
spurte hvad en original udstødning komplet, skulle koste......2.5 Kilo.....a
hvad !. 1098.- for en det er 10 x federe (metra-kit). Det er fuldstændigt
sindsygt med de priser ! (?)

> MEN...
>
> der er ikke noget bedre end at køre på sendaen når den spinner og er glad.

Helt korrekt på den side.

Hilsen
--
H;P<Falken>
Http://falken.vikingdk.net

Fra : RpR

Dato : 23-04-02 06:07

> [...]
Kilo.....a
> hvad !. 1098.- for en det er 10 x federe (metra-kit). Det er fuldstændigt

Org. udstødning til en Aprilia Rally AC koster 4,5k.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com