Var det ikke noget med en lille fællestur ~
Fra : Morten Fazer

Dato : 21-04-02 09:43

Hej Med jer alle!

Jeg sider lige og kikker ud af vinduet og ser hvor flot et vejr der
egentligt er, og med det får jeg lyst til at køre en tur selvfølgelig. Så
var det jeg tænkte om ikke det var noget at starte en lille fællestur op her
i eftermiddag? Hvad siger i til at vi mødes kl 1400 inde på Mocasinet i
Aalborg, som i de gode gamle dage (læs år 2000). Hvis der allerede ar noget
planlagt i Aalborg området så skriv lige så er jeg frisk.

MVH
Morten Dahl
FZS600 S '00

PS Hvis det har interasse så skriv lige enten mail til mig eller skriv en
tråd her under, jeg gider sku ikke køre der ind hvis ikke der kommer nogen.

Fra : Morten Fazer

Dato : 21-04-02 10:52

ØV ØV ØV Jeg har lige fået afvide at der ikke er noget der hedder Moccasinet
længer, og at det i dag bare er en gang ombygningsrod, ØV ØV ØV men vi kan
vel bruge adressen så altså Borgergade 16 Aalborg, Hvis der er nogen der ved
om der bliver startet ture andre steder i Aalborg er jeg da meget
interaseret i at hør om det. Men jeg tsår stadig fast ved ture kl 14 i dag.

--
MVH
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 22-04-02 07:46

> [...]
> længer, og at det i dag bare er en gang ombygningsrod, ØV ØV ØV men vi kan
> vel bruge adressen så altså Borgergade 16 Aalborg,

Det er da absolut ikke noget at sige øv til, istedet for et kaffe hus bliver
der nu bygget et ølhus af højeste klasse.

Mads Lund
div skrammel

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 22-04-02 15:55

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote

> Det er da absolut ikke noget at sige øv til, istedet for et kaffe hus bliver
> der nu bygget et ølhus af højeste klasse.

Ja, endda et rigtigt dansk et af slagsens, hvor de serverer danske øl.
(-Og skriver alle deres reklamer på engelsk...?)

Steen