** FAILED **
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-02-01 18:31

Hej gruppe

Jeg har et WinFast 3D S320 TNT videokort og selv om det er en lidt ældre
model, så virker det meget godt - og godt nok til mig.

Men så fik jeg den idé at køre et testprogram, der hedder PC Docktor 2.0.125
fra Watergate Software og det gav følgende fejlmeddelelse:

Video Test: Video Memory
Video memory compare failed at offset 00000004H (4)
Wrote pattern FFFFFFFFH, read back 00FFFFFFH
Video Test: Video Memory - **FAILED**

Er det noget jeg skal tage alvorligt ?

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 04-02-01 15:29

Michael Lund Sørensen wrote:

> [...]
>

> Video Test: Video Memory
>
> Video memory compare failed at offset 00000004H (4)
>
> Wrote pattern FFFFFFFFH, read back 00FFFFFFH

Har du problemer med dit grafik kort i din daglige brug af din computer?
Og er der garanti på kortet endnu... Sandsynligvis nej til begge dele...

> Er det noget jeg skal tage alvorligt ?

så nej, ignorer det og glem at du kørte det program...

MVH Mikkel Bundgaard