Aalborg - Gardasøen STOPPESTEDER langs tur~
Fra : Rene

Dato : 21-04-02 00:12

Hejsa.

Er her nogle som har nogle gode steder at holde ind på ved ned gennem
tyskland osv...indtil man når til Gardasøen, altså hvis man nu skal stoppe
på vejen hvorfor så ikke gøre det hvor der er noget at se på...så hvis du
kender nogle steder langs motorvejen eller ander smut veje så skriv
endelig..

Mvh

Rene Larsen

Fra : Harald Poulsen

Dato : 25-04-02 09:00

Hej du burde kigge på www.dcu.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-04-02 10:44

"Harald Poulsen" <harald@poulsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej du burde kigge på www.dcu.dk

Og det ville ikke være nogen dårlig idé om du kiggede på:
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

da det ville lette læsningen af dine indlæg, især med at se hvem du
svarer og hvad du egentlig svarer på!

På forhånd tak for at du vil gøre dig den smule ulejlighed til gavn og
glæde for de fleste der læser med i grupperne på usenet.

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-04-02 12:41

"Harald Poulsen" <harald@poulsen.mail.dk> wrote in message
> Hej du burde kigge på www.dcu.dk

Hvor på DCU's hjemmeside finder du noget om emnet. Jeg har ledt uden at
kunne finde noget som helst.

vh
Jan

Fra : Hansen

Dato : 26-04-02 23:46

Jeg ved ikke om der er så meget at se på, men vi pljer at holde i munchen
eller nurnberg for en overnatning på novotel eller mercur, 650-700 kr for 4
personer og så er man friske dagen efter. (bemærk dette er incl et
overdådigt morgenmåltid..

God tur ..Øh hvor skal i hen dernede

Fra : Kjoge

Dato : 09-06-02 17:34

"Hansen" <Biersted@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
4
> personer og så er man friske dagen efter. (bemærk dette er incl et

Denne gang har vi forsøgt via Ebay.de at købe overnatning. Vi fik hammerslag
på 22 Euro.
Se: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1833615232
Hotellet ligger på A9 mellem Nürnberg/München.
De 22 euro dækker: Dobbeltværelse og morgenmad.

Hilsen
Poul Erik