Siemens Gigaset 4015 comfort
Fra : Finn Jensen

Dato : 20-04-02 23:14

Hej
Er der nogen som har erfaring med Siemens trådløs tlf. model 4015
Comfort? Jeg kunne godt tænke mig at vide, om den er værd at købe.
På forhånd tak.

Fra : Kosmo

Dato : 26-04-02 00:56

Hej Finn

Jeg har lige købt en, men kan ikke få nummerviseren til at virke. Telefonen
virker ellers lækker, men jeg kan nok først komme med en "test-rapport" når
jeg har brugt den nogle dage...

Venlig hilsen fra Kosmo.

Fra : Karen

Dato : 26-04-02 10:20

On Fri, 26 Apr 2002 01:56:14 +0200, "Kosmo" <nospam@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>virker ellers lækker, men jeg kan nok først komme med en "test-rapport" når

Hej
Jeg har også lige købt en, og kunne heller ikke den første dag få tlf
til at virke. Så dagen efter tog jeg den over til en veninde, hvor den
virkede..Så rykkede jeg lidt om på tlfstikkene, så min anden tlf sad
udenpå den trådløses stik, og nu virker nr. viser uden prob. Ellers
synes jeg det er en lækker tlf - jeg har gået og ventet på at den kom
på tilbud : 1199 kr i elgiganten sidste uge!

Det er rigtig smart at der er håndløs betjening: det er nu meget rart
at kunne have tlf liggende ved siden af hvis man er i gang i køkkenet,
og stadig kan tale..
Der er også en udmærket stemmeopstyret opkald, men hvem bruger normalt
det på en trådløs? Det mener mere og mere om en mobil (der er jo også
sms, men det virker ikke på tdc nettet)..

Den er heller ikke for lille - det er jo alt andet lige ikke en mobil
og heller ikke for stor. Lyden er eminent, også når man har den på
håndfri betjening..

Kan kun anbefales..

Mht det med nrviser: Siemens sagde at hvis tlf er købt i DK så skal
den virke - ellers skal den repareres..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk