Billig Denver nummerviser
Fra : Bob

Dato : 20-04-02 23:01

da jeg desværre er kommet til at smide min manual væk , kan jeg ikke huske
hvordan man stiller uret og datoen på den , er der ikke nogen som lige kan
fortælle mig hvad det er for knapper jeg skal trykke på.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-04-02 01:32

Bob skrev:

>da jeg desværre er kommet til at smide min manual væk , kan jeg ikke huske
>hvordan man stiller uret og datoen på den , er der ikke nogen som lige kan
>fortælle mig hvad det er for knapper jeg skal trykke på.

Jeg har lige hjulpet en kammerat med en Excel-nummerviser hvor han
havde smidt manualen væk. Jeg kunne godt forestille mig at kunne være
samme model, da både Denver og Excel er 'kopi-produkter'.

Prøv at holde den tast til venstre nede i 5-10 sekunder...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bob

Dato : 21-04-02 10:02

det hjalp desværre ikke..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-04-02 13:44

Bob skrev:

>det hjalp desværre ikke.

Prøv evt. med nogle af de andre taster. Jeg prøvede mig frem hos min
kammerat. Det kan også være en kombination af flere taster osv. Tryk
løs!

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Bob