Vildt til salg - søges!
Fra : Germaine Nielsen

Dato : 20-04-02 21:37

Halløj jægere!

Er der ikke nogen her på stedet, som ligger inde med fuglevildt i
deres fryser - specielt ænder og duer! Jeg vil meget gerne købe det
døde vildt, da jeg bruger det til hundetræning (det skal være i
rimelig stand, så hunden får en god oplevelse) Vi plejer at give 15,-
pr. due og 20,- pr. and + 25,- pr. kanin. Jeg ved godt, at de yngler
nu, men der sker jo ikke noget ved at spørge. Jeg har ikke selv
jagttegn, så derfor må jeg erhverve mig vildtet på denne måde, hvis
jeg skal have en god jagthund, som jeg kan træne op til Markprøver og
jagt. Jeg bor i Tønder-området, så alt indenfor en rimelig afstand har
interesse (højst dog 40 km.´s kørsel)

MVH Germaine

Fra : Hanrotten

Dato : 21-04-02 00:58

"Germaine Nielsen" <GermaineNielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal have en god jagthund, som jeg kan træne op til Markprøver og
> jagt. Jeg bor i Tønder-området, så alt indenfor en rimelig afstand har

Fint nok - Netto og Aldi har tilbud på duer og ænder i næste uge i Tønder og
Aabenraa - flotte fine fra frysedisken og til en rimelig pris. Kaniner er
det kun legepladsen/børnehaven der kan levere - og kun ferske.

Vi fik til jul sidste år - de var fine.

MVH Hans

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 21-04-02 13:20

Hvorfor ikke give manden et seriøst svar når han spørgen ordentligt, det
må sku da også være i jægernes interesse at jagthundene bliver trænet
godt op.

Jane

Fra : Hanrotten

Dato : 21-04-02 21:21

"Jane Kiilerich" <mail@jakiil.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke give manden et seriøst svar når han spørgen ordentligt, det
> må sku da også være i jægernes interesse at jagthundene bliver trænet
> godt op.
>
> Jane

Pis mig på patterne - hvor er du kedelig og klam !!!!!.

Prøv at smile - det retter rynkerne ud!

Mig Tarzan - Du Jane>

Fra : Jørgen Folkmann Somm~

Dato : 21-04-02 21:55

Hvorfor ikke holde salontonen, det vil klæde dig bedre!
Jørgen

Fra : Torben F@rum

Dato : 22-04-02 08:42

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Torben F@rum

Dato : 21-04-02 19:57

Kaniner:
Prøv den Blå avis, eller lokalsprøjten der er af og til folk som skal af med
deres kæledyr, du behøver jo ikke fortælle hvad du har tænkt dig og bruge
den til.

Duer:
Prøv en brevdueforening, de må af og til have nogle som skal på pension.

Ænder:
Prøv evt. din lokale jagtforening, her hos min egen skyder vi i øjeblikket
andrikker på dispensation ved Sæby Å da der er alt for mange i forhold til
ænder. Det giver så megen uro omkring udrugning at man har valgt at fjerne
nogle af de overskydende "bejlere"