hvidvare og prisgaranti (el-giganten)
Fra : tom nielsen

Dato : 20-04-02 21:21

Hejsa,

Jeg skal ud og shoppe vaskemaskine og tørretumbler. Priserne har jeg fundet
http://www.hvidevarepriser.dk/ og så havde jeg tænkt mig at købe dem i
den lokale el-gigant, og udnytte deres 125% pris garanti.

Er der nogen der har prøvet det før ? overholder de overovedet den garanti,
når nu jydske hvidvarer er så meget billigere end de andre ???

Tom

Fra : Peter Holm

Dato : 21-04-02 07:45

Hejsa,
JA! Jeg har gjort det samme. Du tager en udskrift med fra hvidevarepriser.dk
med ud i el-giganten, og så ringer de til pågældende butik og tjekker
prisen. Vær opmærksom på, at nogle butikker er RENE NETBUTIKKER, og disse
vil el-giganten ikke acceptere prisen fra. Butikken skal desuden kunne
levere inden for 1-2 dage før "skal være på lager" er opfyldt.
Jeg havde ingen problemer med at få prisgarantien.

/peter

Fra : Tommy Hansen

Dato : 21-04-02 16:31

Hej.
Skal du købe flere hvidevarer, så tjek prisen hos Fleggård i Padborg. Jeg
har lige fået leveret for 47000 kr. (listepris) og jeg betalte kun kr.
32700.00 leveret.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Kim Bjoern Nielsen

Dato : 21-04-02 20:24

> Hej.
> Skal du købe flere hvidevarer, så tjek prisen hos Fleggård i Padborg. Jeg
> har lige fået leveret for 47000 kr. (listepris) og jeg betalte kun kr.
> 32700.00 leveret.

Har du så betalt dansk moms?

Fra : Tommy Hansen

Dato : 22-04-02 17:29

Hej.
Ja, hele 25% moms til den danske stat. Det skal man når varerne leveres i
DK. Jeg kunne have sparet ca. 1500 dkr. ved selv at afhente varerne syd for
grænsen, men da jeg bor på Sjælland kunne det ikke svare sig (8 store ting).
Der er også alm. garanti og hvidevarene serviceres i hjemmet - lige som hvis
man køber hos andre.

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 22-04-02 18:02

Hjemmeside?

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-04-02 16:06

Hej
<> >Ja, hele 25% moms til den danske stat. Det skal man når varerne leveres

> Hjemmeside?

Ja, prøv www.momsstorm.dk - www.e-trade.dandiscount.dk og skriv en e-mail
med de ting I ønsker et tilbud på.

Et andet godt sted er www.kai-berntsen.dk

Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth
- Om campinglivet...

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-02 19:39

> [...]
garanti,
> når nu jydske hvidvarer er så meget billigere end de andre ???

Hvi du prøver det skal du være helt sikker på at det er nøjagtigt samme
produkter du har fundet priser på, det er tit specialmodeller de sælger i
el-giganten. der kan være lidt forskel på hylder i køleskab o.sv. så hedder
modellen noget andet, normalt kun et bogstav i betegnelsen.
Prisgarantien gælder kun for helt samme model

Hilsen Aksel

Fra : tom nielsen

Dato : 22-04-02 22:31

jeps, de har vist en del "special import" i el-giganten, electronic world,
bilka og hvad de store ellers hedder.