USB
Fra : Harald

Dato : 20-04-02 18:29

Hej

Hvordan får man adgang til en enhed på USB med Delphi, jeg har forsøgt at
finde en komponent men det er ikke lykkes.

Mvh
HK

Fra : Harald

Dato : 20-04-02 19:40

"Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan får man adgang til en enhed på USB med Delphi, jeg har forsøgt at
> finde en komponent men det er ikke lykkes.

Nå ja, jeg bruger Delphi 6 pro.

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 22-04-02 20:15

> [...]
>
> Hvordan får man adgang til en enhed på USB med Delphi, jeg har forsøgt at
> finde en komponent men det er ikke lykkes.

Jeg mener der i bladet Elektor april eller maj var en artikel/projekt netop
med det, programmeret i delphi.

finn

Fra : Harald

Dato : 25-04-02 16:43

"CykelSmeden fra Aalborg" <outlook@acnord.SLET.dk> skrev i en meddelelse

> "Harald" <swobu@kroning.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener der i bladet Elektor april eller maj var en artikel/projekt
netop
> med det, programmeret i delphi.

Det blad vil jeg så prøve at få fat i.

Mvh
HK

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-04-02 07:43

Hej Harald

Harald skrev i meddelelsen
<3cc8240c$0$15500$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>"CykelSmeden fra Aalborg" <outlook@acnord.SLET.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Robert Marquardt (Team JEDI) har skrevet en del om USB og HID.
Han har også lavet en komponent.
---
The API is standard Win32 CreateFile, ReadFile, WriteFile and
DeviceIoControl. To access HID devices (part of USB) use my
HID component from www.delphi-jedi.org page 'API Library'.
---
The definite source for USB info is www.usb.org.
Go to www.usb.org/forums/developers/webboard.html or follow the link