Sene silkehaler
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 20-04-02 17:43

I dag d. 20. april 15 silkehaler ved Vestbanen/Vestvolden ca. 500 m. V for
Brøndbyøster Station.

Poul Evald Hansen

pevh@vip.cybercity.dk

Fra : my

Dato : 20-04-02 18:33

"Poul Evald Hansen" <cft6753@vip.cybercity.dk> wrote in message
> I dag d. 20. april 15 silkehaler ved Vestbanen/Vestvolden ca. 500 m. V for
> Brøndbyøster Station.

De har nok taget med DSB og de at jo altid forsinket.
Jeg tror mine halemajser snart vil til at ruge.
Møller

Fra : Erik Agertoft

Dato : 20-04-02 19:04

On Sat, 20 Apr 2002 18:43:09 +0200, in dk.fritid.ornitologi you wrote:

>I dag d. 20. april 15 silkehaler ved Vestbanen/Vestvolden ca. 500 m. V for
>Brøndbyøster Station.

Og 6 fouragerende på nyudsprungne blade på hængepil i Utterslev Mose i
dag.
Det er ikke usædvanligt at se silkehaler på denne lokalitet på denne
tid af året. Med lidt held kan de ses frem til og med de første dage i
maj. Det kan de i øvrigt også ved Damhusengen, hvor de foruden at æde
pileblade, mæsker sig med rakler på poppel.

Venlig hilsen
Erik