Tilbage knap ???
Fra : Per Hansen

Dato : 20-04-02 17:15

Hvordan laver jeg en knap som går en side tilbage, uden at skulle angive
et link. Altså det samme som at trykke på tilbageknappen i
explore-panelet ???

På for hånd TAK - Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-02 17:49

Sat, 20 Apr 2002 16:15:12 +0000 (UTC), skrev "Per Hansen"
<ps2@nameplanet.com>:

>Hvordan laver jeg en knap som går en side tilbage, uden at skulle angive
>et link.

Her er både frem og tilbage, du kan bare slette linjen med frem.

<script type="text/javascript">
<!-- gemmer scriptet for browsere, der ikke understøtter
javascript
function goHist(a)
{
history.go(a); // Gå en frem - tilbage.
}
//<!-- slut skjul for browsere, der ikke understøtter
javascripts-->
</script>
<FORM METHOD="post">
<INPUT TYPE="button" VALUE=" TILBAGE " onClick="goHist(-1)">
<INPUT TYPE="button" VALUE="FREM" onClick="goHist(1)">
</form>
--
med venlig hilsen
Knud