?: søger en public newgruppe
Fra : [5300] pkc

Dato : 20-04-02 16:59

der dækker de fleste af de ng som jeg ser i fx news.inet.tele.dk

Altså en hvor der ikke skal pw og username til -

Har I et par gode forslag ?

På forhånd tak

--
Boat4You.dk / Per Krabbe, Vestergade 81, DK 5300 Kerteminde
www.boat4you.dk / pkc@boat4you.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-02 17:18

Sat, 20 Apr 2002 17:58:31 +0200, skrev "[5300] pkc"
<pkc@boat4you.dk>:

>der dækker de fleste af de ng som jeg ser i fx news.inet.tele.dk

Ikke binære grupper kan findes på news.cis.dfn.de
<http://news.cis.dfn.de/index.html>

Du skal registreres (gratis) for at kunne poste.

Binære grupper kan i begrænset omfang findes på news4.euro.net.

Skal du have noget rigtig tilfredsstillende med hensyn til binære
grupper, så må du gribe til pengepungen.

Binære grupper er så resourcekrævende, at en gratis tjeneste
næppe kan håndtere det tilfredsstillende.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : [5300] pkc

Dato : 20-04-02 17:49

Det er ikke binære grupper -

så tak for info

Boat4You.dk / Per Krabbe

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 20-04-02 17:45

"[5300] pkc" wrote:

> der dækker de fleste af de ng som jeg ser i fx news.inet.tele.dk

sunsite.dk er det oplagte valg.
Du skal muligvis registrere dig første gang, især hvis din
email ikke ender på .dk.
NB kun txt.

--
Regards Erik G. Christensen