Shop's in the States
Fra : Prost

Dato : 20-04-02 16:32

Hejsa

Jeg skal 4 uger til USA, her om en 1½ måneds tid, og har i den forbindelse
spekuleret i om der evt. kunne være lidt besparelser i at købe lidt grej
derovre, men det kan ikke være store voldsomme ting, men har tænkt på en god
kvalitets kæde (ABUS sælges de derovre ?eller tilsvarende kvali) måske et
par støvler og en rygbeskytter. Jeg skal være i området Californien,
Arizona, Utah, Nevada, Colorado og vestlige Texas.
Nogen som har et must der bare skal ses, kender nogle butikker eller andet
som kunne være spændende for en MC interesseret ? måske en HD fabrik ?

Adresser web som alm. adresser modtages med kyshånd

MV Rune

Fra : T.T.Toft

Dato : 21-04-02 21:56

Hej !

Prøv at se på http://www.sdmcriders.org/Vendors.asp der er masser at vælge
imellem, og de fleste har fungerende links til forretningerne.

Om du kan få ABUS låsen billigere dérovre tvivler jeg på, men amerikanerne
laver selv gode låse så som Cryptonite m.v., så det skulle nok være muligt
at finde noget.

God tur - til en dejlig del af verden.

M.v.h.
T.T.Toft