RR: PT- kørsel på Vandel.
Fra : Michael K. S.

Dato : 20-04-02 16:06

Går du med en lille roadracer i maven eller har du bare lyst til at
prøve at fyre gademodellen totalt på en bane, så er der såvel
debutantkursus som PT-kørsel på Vandel d. 3 Maj.Sidste tilmelding var
ganske vist 19 April,men det kan nok godt nås endnu.

-M

Fra : peter thomsen

Dato : 20-04-02 16:49

Michael K . S . <MichaelKS@image.dk> skrev:
> [...]
> debutantkursus som PT-kørsel på Vandel d. 3 Maj.Sidste tilmelding var
> ganske vist 19 April,men det kan nok godt nås endnu.

Det lyder ikke så tosset. Ligger der nogle flere oplysninger om
arrangementet et sted på nettet?

Peter

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-04-02 16:52

On 20 Apr 2002 15:48:36 GMT, peter thomsen
<pbondergaard@WXJGGremek.pl> (slet WXJGG) wrote:

>Det lyder ikke så tosset. Ligger der nogle flere oplysninger om
>arrangementet et sted på nettet?

Ja : http://www.dmusport.dk/roadrace/Lobsanmeldelse/Tilleags.htm

Præcis hvor meget banetid PT-kørere får ved jeg ikke,men det kan
oplyses hos RR-Fyn der arrangerer.

-M

Fra : SLP/JM

Dato : 20-04-02 19:21

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev
> Præcis hvor meget banetid PT-kørere får ved jeg ikke,men det kan
> oplyses hos RR-Fyn der arrangerer.

Ja, men de aflytter da vist ikke deres telefonsvarer særlig tit. Har du
evt. en mailadresse til en af de ansvarlige for DM på Vandel, da jeg er
lidt utålmodig efter at få afklaret nogle spørgsmål ang. rookie 1?

--
Mvh Susanne

Fra : Skyrider #1

Dato : 20-04-02 19:38

On Sat, 20 Apr 2002 20:21:20 +0200, "SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote:

>Ja, men de aflytter da vist ikke deres telefonsvarer særlig tit. Har du
>evt. en mailadresse til en af de ansvarlige for DM på Vandel, da jeg er
>lidt utålmodig efter at få afklaret nogle spørgsmål ang. rookie 1?
Hej vis du lige afkorter det link lidt så kan du ude i venstre side
vællge kontakt der står noget om email mm.
http://www.dmusport.dk/roadrace/
Mvh.
MCP_Poul-M Olsen
CBX750F 88'

Fra : SLP/JM

Dato : 21-04-02 08:44

"Skyrider #1" <skyrider19@hotmail.com> skrev
> Hej vis du lige afkorter det link lidt så kan du ude i venstre side
> vællge kontakt der står noget om email mm.
> http://www.dmusport.dk/roadrace/

Det er jo kontakt til DMU, ikke RR Fyn som er den arrangerende klub af
DM på Vandel.

--
Susanne

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-04-02 19:44

On Sat, 20 Apr 2002 20:21:20 +0200, "SLP/JM" <MADCAT@c.dk> wrote:

>Ja, men de aflytter da vist ikke deres telefonsvarer særlig tit.

Det varierer meget,nogle gange kan der godt gå lidt tid ja.

> Har du
>evt. en mailadresse til en af de ansvarlige for DM på Vandel, da jeg er
>lidt utålmodig efter at få afklaret nogle spørgsmål ang. rookie 1?

Nøh,jeg plejer bare at ringe,hav lidt tålmodighed eller prøv igen.Hvis
spørgsmålene er af lidt generel karakter og ikke helt specifikt for
DM1 så stil det evt. her,måske kan jeg eller andre hjælpe.

-M

Fra : SLP/JM

Dato : 21-04-02 08:48

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev
> så stil det evt. her,måske kan jeg eller andre hjælpe.

Ja, det kunne jo have været rart, men jeg har vist kvajet mig ved min
tilmelding og ville gerne have rettet det inden tilmeldingsfristen
udløb, men kan altså ikke komme i kontakt med dem.

--
Susanne