News-server, der kan acceses ude fra det s~
Fra : Morten C.

Dato : 20-04-02 15:01

Hei gruppe...

Når man sidder på sin flade, og surfer på NG'en her, bruger man normalt sin
egen ISP's newsserver.... men når alt i Finland hvad det vedrører ISP og
udenlandske newsgroups, så er man på fallittens rand :(

De bliver opdateret mellem 3-4 gange om ugen :( og så er det måske kun
halvdelen af indlæggene, som kommer med.
Nu har jeg prøvet 4 forskellige udbydere - og det er det samme over hele
linien *suk*

Så er der nogen af jer, der kender en *stabil* news server, som man kan
accesse fra udlandet, så man kan følge nogenlunde med i gruppen fremover
også :)

De bedste solskinshilsner med løftet venstre :)

--
/Morten C.
Turku, Finland

Fra : Michael K. S.

Dato : 20-04-02 15:18

On Sat, 20 Apr 2002 17:00:43 +0300, "Morten C."
<mickey@SPAMmy4ever.dk> wrote:

>Så er der nogen af jer, der kender en *stabil* news server, som man kan
>accesse fra udlandet, så man kan følge nogenlunde med i gruppen fremover
>også :)

Prøv sunsite.auc.dk

eller den Webbaserede opasia-ting :

http://nyhedsgrupper.opasia.dk/

-M

Fra : slet 8WKOC

Dato : 20-04-02 16:21

Michael K . S . <MichaelKS@image.dk> skrev:
> On Sat, 20 Apr 2002 17:00:43 +0300, "Morten C."
> <mickey@SPAMmy4ever.dk> wrote:
>
> http://nyhedsgrupper.opasia.dk/
>
> Tak til Michael for godt råd. Nu har jeg prøvet (næsten) alt i flere
uger fra min base i Polen uden at noget virkede. Nu kører vi.

Mvh Peter B.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 20-04-02 15:43

"> Så er der nogen af jer, der kender en *stabil* news server, som man kan
> accesse fra udlandet, så man kan følge nogenlunde med i gruppen fremover
> også :)

www.mailme.dk

Mvh Jesper
CB750F 83´