T39 problemer
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-04-02 11:02

Hejsa

Er jeg den eneste der oplever min T39m, når jeg sms'er hurtigt altså trykker
ret hurtigt på fx svar på en sms jeg har modtaget, sender en del sms'er om
dagen. Sker det lidt tit at telefonen enten fryser eller booter så jeg skal
skrive pin kode igen.

Jeg har oplevet det mange gange både med gammel firmware og den nyeste, og
det er nu nr to T39m jeg har der gør det samme, er det en typisk fejl måske?

Hygge

Flemming

Fra : Joe

Dato : 20-04-02 15:01

"Flemming Lynggaard" <nospam@edbmongol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har oplevet det mange gange både med gammel firmware og den nyeste, og
> det er nu nr to T39m jeg har der gør det samme, er det en typisk fejl

Har 2 stk T39. Begge har fungeret uden problemer både med ny og gammel
software version.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 20-04-02 17:51

"Joe" <sendmig@hotmail.com> wrote in message

> Har 2 stk T39. Begge har fungeret uden problemer både med ny og gammel
> software version.

Men sms'er du meget for det er begge nye telefoner jeg kan få til at gøre
det ved at være lidt nokia hurtig på dem?

Fra : Henrik

Dato : 23-04-02 09:56

> [...]
>
> Jeg har oplevet det mange gange både med gammel firmware og den nyeste, og
> det er nu nr to T39m jeg har der gør det samme, er det en typisk fejl

Du er ikke den eneste i verden med det problem, min T39 har det samme
problem BÅDE med den gamle og nye firmware..
PS sender SMS via GPRS

Mvh
Henrik L