Jan og Sunny Boys ny cd
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-02 11:15

Dansk mega-super-slager fra Jan og Sunny Boys

Bedst som man troede at Jan Og Sunny Boys ikke gad at indspille plader
længere kom der en ny cd med dem. en hedder "Vores største hit plus lidt
godt nyt". Og lidt godt nyt er den nye mega-super-succes i Danmark på
Dansktoppens 1. plads, nemlig "Jeg ønsker jeg kunne flyve". Den har lydfarve
og livlighed til at kunne være Danmarks populæreste plade i de næste 15 uger
(eller hvor lang tid den nu har tilbage) inden Dansktoppens sparke-ud-regel
træder ikraft og den sendes ud af listen. Jan og Sunny Boys har nu været en
af
Danmarks populæreste grupper i 15 år.

Hilsen Åge

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 23-04-02 03:07

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Jan og Sunny Boys har nu været en af
> Danmarks populæreste grupper i 15 år.

Hvem?

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Eddi_Delfin

Dato : 23-04-02 09:08

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk> skrev i en meddelelse
> "Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> Hvem?

OK - jeg ville ha' spurgt hvor.... men hvem kan vel også bruges!