Andet multimedie
bentjuul 3670
Lær at bruge Paint shop pro !
Fra : Alice Nielsen

Dato : 03-02-01 14:58

Hej gruppe.

Med fare for at få "verbale smæk" pga. indrykning i forkert gruppe, vover
jeg mig alligevel frem med nedenstående tilbud.

Vi henvender os til:
Personer, der ikke har - eller ikke har ret meget kendskab til Paint Shop
Pro og som har lyst til at lære mere om dette herlige program.
Formålet med listen er at indføre deltagerne i de grundlæggende funktioner
i Paint Shop Pro(PSP) så de efter at have gennemgået disse lektioner, føler
sig så fortrolige med PSP at de kan gå videre til andre PSPmailinglister,
hvor man laver mere avancerede opgaver.
Du kan læse mere på vores hjemmeside www.home19.inet.tele.dk/egeskov

VH
Alice

Fra : emj

Dato : 03-02-01 16:00

Alice Nielsen skrev i
<4gUe6.24534$l57.1126584@news000.worldonline.dk>:

>Du kan læse mere på vores hjemmeside www.home19.inet.tele.dk/egeskov

Hvad med at skrive din adressen rigtig?.
http://home19.inet.tele.dk/egeskov

Hilsen emj - PSP-fan

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-02-01 16:53

On Sat, 03 Feb 2001 15:59:45 +0100, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>http://home19.inet.tele.dk/egeskov

Du er synsk - Man andre fik bare fejl.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 03-02-01 23:10

bortset fra det, er det nu nogle lækre tutorials..

thumbs up

- Tonny

Fra : Alma Egeskov

Dato : 04-02-01 23:02

Tonny Jørgensen skrev:

>bortset fra det, er det nu nogle lækre tutorials..
>
>thumbs up

Jeg kommer lige ind fra sidelinien for at sige tak for de pæne
ord.
Jeg opdagede lige pludselig vores sider omtalt her, så selvom det
vel ikke er helt ontopic, så lige disse ord.

--
Alma