Sidestafering til Suzuki RGV250 ´92
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 20-04-02 05:31

Hejsa.
Jeg har lovet for en kammerat at prøve at finde ud af, om det er muligt at
få en sidestafering til venstre side på en RGV250 fra ´92. MC´en er sort og
staferingen er lilla(?) plus andre farver. Han var ikke sikker på, om den
var lavet i flere farver det år, så det indskrænker det nok lidt.
Hvis der er brug for flere data, så skal jeg få fat i dem hurtigst muligt.

På forhånd tak
Søren

Fra : Martin Rudbeck Jepse~

Dato : 20-04-02 19:10