naturmiddel til stimulering af sexlyst
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 19-04-02 22:48

Hej venner,

Blandt mine spam mails faldt jeg over naturmidlet "Avena sativa", som
angiveligt skulle forbedre sexlysten hos både mænd og kvinder. En
overfladisk søgning på nettet bekræftede tilsyneladende påstanden.

Midlet stammer fra havre-planten, og det blev sågar antydet, at almindelig
havregryn har en gavnlig virkning på sexlysten.

For mit eget vedkommende kan jeg oplyse, at jeg rent faktisk godt kan lide
havregryn, helt almindelig med mælk - uden sukker. Jeg spiser det som regel
til morgenmad hver dag. Endvidere har jeg en ganske betragtelig sexlyst. Så
der er i mit tilfælde en fin overensstemmelse, og så er det, at jeg bliver
nysgerrig. Er der mon en sammenhæng mellem min sexlyst og min havregryn om
morgenen?

Vil I ikke nok dele jeres erfaring, eller hvis nogle af jer kender til eller
har hørt om ovennævnte naturlægemiddel. Er det fup eller er det fakta?

Venligst,
-Michael.

Fra : @ndersson

Dato : 20-04-02 17:34

Måske skulle man spise havregrød før man går i seng..

Hilsen
Andy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-02 17:53

Sat, 20 Apr 2002 18:34:26 +0200, skrev "@ndersson"
<skrivtilandersson@tdcadsl.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : @ndersson

Dato : 21-04-02 20:29

Klip
> Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
> netiketten på
klip

Det ved jeg godt at det er i flg. usenet det korrekte, men det irriterer mig
når spørgsmålet er langt at man skal "scrolle" gennem teksten. Når man læser
en tråd så kender man jo spørgsmålet fra første indlæg.
Hilsen
Andy

Fra : John Sahl

Dato : 21-04-02 20:22

"@ndersson" <skrivtilandersson@tdcadsl.dk> wrote in message news:a9v327$m47$1@sunsite.dk...
> Det ved jeg godt at det er i flg. usenet det korrekte, men det irriterer mig
> når spørgsmålet er langt at man skal "scrolle" gennem teksten. Når man læser
> en tråd så kender man jo spørgsmålet fra første indlæg.

Derfor skal du ud over at citere neden under også klippe
det væk du ikke citerer, så bliver indlægget ikke så langt
at det gør noget. Med mindre det er et af Sott's lange indlæg

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft