Arnold vs. Yoda
Fra : Jeppe Møller

Dato : 19-04-02 21:58

Interessant spørgsmål som Arnold himself har besvaret på sin hjemmeside:
http://www.schwarzenegger.com/en/news/askarnold/news_askarnold_eng_legacy_44
1.asp?sec=news&subsec=askarnold

Jeg er nu ikke UDELUKKENDE enig i hans besvarelse, selvom han jo burde vide
bedst selv :)

Hvad siger i`?

/Jeppe

Fra : Morten DH

Dato : 20-04-02 11:12

Jeppe Møller <jeppem@groenjord.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1019249910.486839@kalvebod.groenjord.dk...
> [...]
> 1.asp?sec=news&subsec=askarnold
>
> Jeg er nu ikke UDELUKKENDE enig i hans besvarelse, selvom han jo burde

Grineren... manden er jo ikke uden humor; men hvor jeg savner de gode gamle
Commando dage

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 20-04-02 21:25

> [...]
1.asp?sec=news&subsec=askarnold

> Grineren... manden er jo ikke uden humor; men hvor jeg savner de gode

Enig, respekt for at han overhovedet gad svare på et ret så bøvet spørgsmål.
Det klæder ham at han i sin formulering udtrykker ligeværdighed med
spørgeren, i det hele taget at have en sådan service på sin personlige
fanside viser at manden ikke lider kolossalt af storhedsvanvid, så det er jo
godt nok. Respekt til Arnold! -chris

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-04-02 00:21

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spørgeren, i det hele taget at have en sådan service på sin personlige
> fanside viser at manden ikke lider kolossalt af storhedsvanvid, så det er

Han formulere sig egentlig bedre end jeg forventede! Ret fedt at se der er
mere hjerne bag kroppen, end jeg forventede..

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-04-02 00:37

Anders Houmark skrev:

> Han formulere sig egentlig bedre end jeg forventede! Ret fedt at
> se der er mere hjerne bag kroppen, end jeg forventede..

Flere af disse spørg-en-kendt-sider vedligeholdes af en journalist, der
samler spørgsmål fra de besøgende og så interviewer den kendte.
Interviewet bliver derefter transkriberet og formuleret som et egentligt
svar.

Jeg skal dog ikke kunne sige, om det samme er tilfældet med
Arnold-fætterens side, men sådan er det fx med Jet Lis fanside, som ikke
desto mindre er fænomenal (http://www.jetli.com/).

--
Mvh. Peter
"Årh, hvaaad!"