Teokrati eller oprør?
Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 19-04-02 19:21

JIHAD, HAD OG VOLD VANDT

Den militante, voldelige jihad-ånd styrer mere og mere vort samfund. I aftes
var det had og vold, som satte dagsordenen på Israels Plads i København, da
vi på fredelig vis ønskede at bede for Israel på pladsen.

En hob af palæstinensisk pøbel bemægtigede sig på få minutter hele pladsen.
For at undgå yderligere slagsmål og stenkastning var det nemmest for
politiet at køre mig væk under dække af, at det skete af hensyn til min
sikkerhed. "De slår dig ihjel, hvis du går derud", lød advarslen til mig
inde i den pansrede politivogn. Derefter blev jeg kørt på stationen.

På stationen mødte jeg denne foruroligende advarsel: "Ring IKKE til pressen
og fortæl dem, hvor du er. Gør du det, lækker
de det til palæstinenserne, og vi har inden for kort tid flere hundrede af
dem uden for. De vil storme stationen for at få fat i dig - og det har vi
hverken mandskab eller våben til at klare."

Hen på aftenen fik jeg ordre om at forlade København. Efterkom jeg ikke
ordren, ville jeg blive arresteret. Derefter blev jeg eskorteret ud afbyen.

Bananrepublik eller demokrati?
Diktatur eller ytringsfrihed?
Kaos eller orden?

Tiden er inde til at se i øjnene, at vi med flygtningene har åbnet for et
had og en lovløshed, som langsomt men sikkert tager magten i vores land.

Bliver der ikke slået HÅRDT ned på denne islamiske jihad, bliver især
storbyerne forvandlet til en lovløshedens jungle og yderst ubehagelige at
leve i.

Moses Hansen
20 88 88 89

http://www.watchman.dk/aktuelt/Kommentarer/DK-Jihad.htm

Der er som om Moses Hansen som med Bibelen heller ikke gider læse Koranen,
Jihar der en tilladelse Allah og hans sendebude giver til de rettroende
Muslimer og er kun en kamp imod undertrykkelse.

Da der ikke er undertrykte Muslimer i Danmark er Palæstinesernes urostifter
kun ubehagelige balademager, det skulle Moses od hans Kamp-ånd da vide???

Derudover burde Moses Hansen i tro på Jesus indordne sig under treenighedens
Teokratiske Gud, hvad der vil være sømmende for enhver kristen, da slaget er
vundet på Golgata for vores vedkommende.

--
Erik L

"En Økumenisk stridsmand opdigter
et nyt evangelium til hver menighed"

Fra : Live4Him

Dato : 19-04-02 19:35

"Erik Engelbrecht Larsen" <ErikLarsen@oncable.dk> wrote in message

> En hob af palæstinensisk pøbel bemægtigede sig på få minutter hele
pladsen.

Moses Hansen's usmagelige og bundløse foragt for palæstinenserne er ikke til
at tage fejl af. Det ville klæde ham mere at forsøge at få en fredelig
dialog fremfor at puste til gløderne og oppiske stemningen.

De som stifter fred skal kaldes guds børn, siger Jesus. Moses Hansen falder
IMO uden for den kategori med hans aggressive provokationer og forsøg på at
skabe konflikt og ballade. Han beskylder andre for at hade samtidig med at
han overser sit eget had - han burde virkelig tage bjælken ud af sit eget
øje først.

jørgen.

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 20-04-02 13:11

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> han overser sit eget had - han burde virkelig tage bjælken ud af sit eget

Læs MHs brev til Ekstra Bladets "din side" idag lørdag.

Erik L