print.form problem
Fra : Henrik

Dato : 19-04-02 18:55

hej
jeg bruger print form til at udskrive en skjult form, men lige meget hvordan
jeg gør kan jeg ikke få det til at fylde en hel a4 side. siden bliver altid
kortet af ???. er der nogen der ligger inde med de vise sten da jeg er tæt
på at give op

henrik

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 22-04-02 16:37

Dyu skal sætte formens størrelse således at den passer til papir størrelsen
for a4 papir er størrelsen i skærmen ca. dette
i Twip

FormFakturaOpset.Height = 16335
FormFakturaOpset.Width = 11040

Jeg bruger denne metode til udskrivning af fakturaer og det virker fint.
Sæt baggrund til hvid hvis du vil spare på blækket

PrintForm
Printer.EndDoc

Så skulle den ged vist være barberet

Mvh
Bjarne Østergård

Fra : Snemanden

Dato : 24-04-02 18:20

Jeg har lidt af det samme problem. Jeg kan ikke på størrelsen på formens
højde mere end 9000. Hvis jeg retter det til de foreslåede 16335, springer
den tilbage på 9000. Kan det have noget med skærmopløsningen at gøre
(800x600)?

Niels

Bjarne Østergård <boe@gigasoft.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cc42e3f$0$97292$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...