Stabile drivere til Asus AGP-V8200 Ti-200 ~
Fra : Arshad Fazal

Dato : 19-04-02 13:01

Hej Gruppe

Hvilken asus driver er den mest stabile til mit kort Asus AGP-V8200 Ti-200
Pure....21.83a, 27.20, 28.80????
Det er vigtigst med stabiliteten fremfor hastigheden.

Eller er nogle af reference driverne fra nvidia mere stabile.

Jeg har oplevet, at computeren engang imellem fryser under 3D-spil aldrig
under alm. 2D-arbejde i windows. Jeg har testet min ram under memtest86 -
den skulle være OK!

På forhånd tak

Jens Ulrik

Fra : testpersonen

Dato : 19-04-02 19:37

"Arshad Fazal" <sa-ar@mail.dk> wrote in message
> [...]
> under alm. 2D-arbejde i windows. Jeg har testet min ram under memtest86 -

Sjovt jeg har samme problem med et GF2 GTS.. under win xp med en P4 2ghz og
512ddr 2700 ram samt asus p4s333 mobo...
Nogle der har en løsning ? Den gør ned med at NV4_DISP laver en uendelig
loop og derfor er gået ned :(
Det lidt skide irriterende ..

Testpersonen

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 20-04-02 13:57

> [...]
> 512ddr 2700 ram samt asus p4s333 mobo...
> Nogle der har en løsning ? Den gør ned med at NV4_DISP laver en uendelig

Hej, I de tilfælde jeg får den der NV4_Disp fejl, er det fordi mit system er
overclocket på en eller anden måde. Måske kan du bruge den information til
at finde en løsning, evt. mere køling, mere volt, nedsættelse af mhz eller
andet, kan få en løsning til at vise sig.

mvh
Lasse

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 19-04-02 19:52

"Arshad Fazal" <sa-ar@mail.dk> skrev:
> Hvilken asus driver er den mest stabile til mit kort Asus
> AGP-V8200 Ti-200 Pure....21.83a, 27.20, 28.80?

Prøv med nyeste fra www.nvidia.com

/Mikael