Skærme
Fijala 3554
Rystende billede i venstre side
Fra : Andreas Kryger Jense~

Dato : 19-04-02 17:52

Hej,

Billedet på min Philips skærm er begyndt til tider at ryste i venstre side.
Det kommer en gang i mellem. Nogen idéer til hvad det kan skyldes?
Skal jeg ud og se på ny skærm, inden den gamle dør?

--
Best regards / Mes meilleures amitiés / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-02 16:06

"Andreas Kryger Jensen" <xylofonius@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Andreas Kryger Jensen
> http://xylo.myip.org
> Unix is user friendly, its just very selective of who its friends are.

Prøv at se efter om der er strømforsyninger eller nogle ledninger i nærheden
af skærmen. Jeg oplevede også at billedet rystede (vibrerede) forneden i
venstre side, det viste sig at være en strømforsyning til min scanner der lå
for tæt på skærmen, såsnart jeg flyttede den lidt var det væk.

MVH

Kristian