Tastaturproblemer på G4/867
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 19-04-02 14:46

Jeg har tidligere fortalt at jeg havde problemer med tastaturet til min
G4, som nogle gange sendte to tegn af sted, og nogle gange slet ingen.
Jeg har senere konstateret at de samme problemer kom fra trackballen
[lejlighedsvist to klik i stedet for ét], lige som det endnu ikke er
lykkedes at få min Palm til at synkronisere korrekt.

Efter at have afleveret min G4 til OfficeLine, fandt jeg ud af at de
ikke kunne finde nogen fejl. Men mens jeg sad og snakkede med teknikeren
i telefon, og mens han sad foran maskinen, udbryd han pludselig: »vent,
nu sker der noget«. Den USB-port som tastaturet sad på var pludselig
gået død, /og det må ikke ske/. Jeg havde i øvrigt selv for lang tid
siden været ude i samme situation.

Så nu får jeg min maskine igen efter 17:00 på Åboulevarden .

Og den gamle 6100/60/72 kan genoptage sin pensionisttilværelse. Men den
er jo også 8 år gammel.

--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.