ATI Multimedia
Fra : Dalholm

Dato : 19-04-02 13:22

Er der en der kan komme med et bud på hvorfor
at man kan hente Multimedia Centret frit, men
at man skal bruge sin ATI software Key for at
hente DVD 7.6 ??.

MVH

Dalholm.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-04-02 14:20

Dalholm wrote:

> Er der en der kan komme med et bud på hvorfor
> at man kan hente Multimedia Centret frit, men
> at man skal bruge sin ATI software Key for at
> hente DVD 7.6 ??.

Måske fordi ATI betaler licens for DVD softwaren.

Mvh

Bruno

Fra : Dalholm

Dato : 19-04-02 14:34

> Måske fordi ATI betaler licens for DVD softwaren.
>
> Mvh
>
> Bruno

OK, stil min nysgerrighed, til hvem.

MVH

Dalholm

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-04-02 14:43

Dalholm wrote:

> OK, stil min nysgerrighed, til hvem.

Jeg ved altså ingen ting med sikkerhed, det kan eksempelvis være nogen
har lavet en lille bid af programmet, det er blot ofte at den slags gør
man ønsker at holde lidt ekstra styr på hvem der downloader.

Mvh

Bruno

Fra : Dalholm

Dato : 19-04-02 15:19

> Jeg ved altså ingen ting med sikkerhed, det kan eksempelvis være nogen
> har lavet en lille bid af programmet, det er blot ofte at den slags gør
> man ønsker at holde lidt ekstra styr på hvem der downloader.

Det skal da nok passe, jeg spurgte fordi at der står
ATI Technologies over alt, men de har da nok
købt / udviklet det med en underleverandør, eller
hvad jeg. Jeg var også bare nysgerrig. :)

MVH

Dalholm.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 19-04-02 17:48

"Dalholm" <Dalholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> OK, stil min nysgerrighed, til hvem.

Jeg mener det er Ravisent Cinemaster de bruger.

Venlig hilsen
Henrik