Nye køkkenvægge
Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 19-04-02 13:19

Om kort tid står de der, de helt ny pudsede køkkenvægge i det snart
helt nye, store (nordvendte) køkken (nostalgiske egetræslåger)!

Der skal (naturligvis) fliser på væggene over køkkenborde. Men jeg
kunne godt bruge lidt inspiration til, hvad jeg skal putte på de
øvrige vægflader.

Hjerteligst
Dorte

Fra : vagn torup

Dato : 19-04-02 17:49

Hej Dorte
Måske kan du bruge denne her idé.
Vi har slet ikke nogen ovenskabe (det har du sikkert men alligevel) men
istedet hylder i træ, hvor vores service står. vi bruger også hylderne til
krydderurter, thepotte, vores flotte krukke med theen i, morter osv.
MVH Rikke
Dorte R.M. Hansen <dot.ringholm@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oh20cuo9oeha4jqa9qiio19riii82fa04v@4ax.com...

Fra : Torben Borre Larsen

Dato : 19-04-02 18:12

dot.ringholm@get2net.dk writes:
>Men jeg
>kunne godt bruge lidt inspiration til, hvad jeg skal putte på de
>øvrige vægflader.

Galleri med børnetegninger - helst lavet af dine egne børn natuirligvis -:)

Venlig hilsen
Torben Borre Larsen
[torben@dui.dk] [www.dui.dk]

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 19-04-02 19:44

On Fri, 19 Apr 2002 19:11:51 +0200, "Torben Borre Larsen"
<torben@dui.dk> wrote:

>Galleri med børnetegninger - helst lavet af dine egne børn natuirligvis -:)

Hm man kunne måske ellers tage entre, hvis det var andre børns?

Spøg til side. Jo der havner uden tvivl et par af ungernes kreationer
(den mindste på 1½ er også begyndt nu) henad vejen. Men hvad skal jeg
så putte imellem væg og tegninger?

Jeg er ikke så meget til den rå pudsede væg. Hvad skal jeg beklæde den
med?

Hjerteligst
Dorte

Fra : Peter Holm

Dato : 20-04-02 08:45

Hej Dorte,
du skal jo prøve at holde stilen med dine egetræslåger. (jeg er helt vild
med tilbagekomsten af disse). Jeg tror sgu, at ville klistre brun heshan på
vægene, hvis jeg var så heldig at have dit køkken. Dette vil sikkert få en
del kommentarer, men hey, man er vel trendy!
/peter