Jedi Knight 2 hjælp
Fra : Dopedog KDC

Dato : 19-04-02 11:46

Jeg er nået til 2. bane (med "is rummet") men hvordan kommer jeg videre der
fra?

Jeg HAR skudt mig ind i isrummet og "lukket op for varmen" (eller hvad man
nu gør på den knap, der er udenfor døren nede fra rummet af men hvordan
kommer jeg videre... ?

Håber ik det var ALT for forvirrende :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Mogens

Dato : 19-04-02 11:54

On Fri, 19 Apr 2002 12:46:27 +0200, "Dopedog KDC"
<ronnie.drengen@mail.dk> wrote:

> [...]
>nu gør på den knap, der er udenfor døren nede fra rummet af men hvordan

Hop op på bjælken inde i isrummet og forsæt opad.. Der er et hul

Mvh Mogens

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-04-02 11:59

Hvad så når man kommer ind i det næste rum? Jeg aner ikke hvad jeg skal
her..

Fra : Per Fogtmann

Dato : 19-04-02 12:20

Gå til højre hele vejen rundt til det vindu der står nogen og skyder fra,
der inder er der en kontakt du skal skyde i stykker.

mener jeg.......

Fra : Michael Thomsen

Dato : 19-04-02 12:30

jeg har fundet ud af det!