Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 812 ? eller hva' ?
Fra : Jensn

Dato : 19-04-02 11:19

Hej

Jeg er lidt varm på HP's nye Photosmart 812 med tilhørende Dockingstation
(ca. 5.500,-) (som EDB-mand er man jo vant til at HP er sagen)

Men er det helt ude i skoven ?

Jeg har følgende krav :

Skal kunne lades op uden at tage batteriet(-erne) ud - gerne med mulighed
for adapter
til bilen's cigarstik

Skal køre via USB

Må meget gerne være til dockingstation

Overførsel af billeder skal helst være således at kamera'er får et
drevbogstav på
PC'en (er der nogen som ved om HP 812 virker sådan ?)

Skal tage skarpe og farverige billeder - også makro

Prisen er ikke det vigtigste

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-04-02 12:08

Hvis du er ude efter et kamera i denne eller højere prisklasse og det er dit
første digitale kamera (som det ser ud til), så se dig godt for. Jeg vil
anbefale at sætte dig at læse om andre kameraer på flg. links.
http://www.dpreview.com/,
http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html,
http://www.megapixel.net/, http://www.dcresource.com/
og afgøre hvilke kompromier, der skal tages mellem størrelse, features,
pris, etc. F.eks. batterilevetid på ca. en faktor 4 mellem dårligste og
bedste!! Når dette så er sket find priserne via
edbpriser.dk og http://www.bestpriceeu.com/DK/index.asp?d=10. Hvis du har en
laptop så er en PCMCIA adapter til flashkort den nemmeste måde at overføre
billeder på, ellers køb en flashkort reader.
Mvh,
Hans