Satans, Dot4 og lakskader
Fra : Søren Feilberg

Dato : 19-04-02 10:33

Satans også!! Konens cykle har lækket bremsevæske på tank og kåbe. Det
ser bare ud af helvede til
Der er bare pletter over alt og en 3-4 løbere.

Er der nogen der ved hvordan man redder situationen (altså uden at
omlakere hele møjet)?

Kan man slibe det væk med et eller andet middel, duppe med farven og
polere op? Eller skal man omlakere...????

Søren (med depressiv kone)
Søren F.
Dmcn#59
XJ750 Seca

Fra : Jan Vagle

Dato : 19-04-02 12:36

Søren Feilberg wrote:

> [...]
>
> Kan man slibe det væk med et eller andet middel, duppe med farven og
> polere op? Eller skal man omlakere...????

Brug "rubbing" eller "restorer" voks.. så er det bare at polere med vanlig
voks igen en gang i måneden..

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Søren Feilberg

Dato : 23-04-02 09:45

On Fri, 19 Apr 2002 13:36:29 +0200, Jan Vagle
<bones.REMOVE@broadpark.no> wrote:

>Brug "rubbing" eller "restorer" voks.. så er det bare at polere med vanlig
> [...]

Hej Jan,

tak for hjælpen. Det så virklig meget slemt ud. Det havde bare fået
tid til at stå og efterfølgende kom der vand på og det så bare ikke
godt ud.

En polering og lakforsegling gør sit

Søren F.
Dmcn#59
XJ750 Seca

Fra : Søren Feilberg

Dato : 23-04-02 09:42

On Fri, 19 Apr 2002 09:32:59 GMT, sfeilberg@yahoo.dk (Søren Feilberg)
wrote:

Beklager, sorry. Jeg kan godt se nu at jeg måske var lidt ophidset da
jeg spørgsmålet...

Men det så bare så slemt ud........

> [...]
>
>Kan man slibe det væk med et eller andet middel, duppe med farven og
>polere op? Eller skal man omlakere...????

Søren F.
Dmcn#59
XJ750 Seca